English

معاون آب منطقه‌ای گلستان

طرح آب‌رسانی به شهرهای کردکوی، بندرترکمن و گمیشان ۹۱ درصد پیشرفت دارد

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان از پیشرفت ۹۱ درصدی طرح آب‌رسانی به شهرهای کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و روستاهای این مسیر خبر داد.

طرح آب‌رسانی به شهرهای کردکوی، بندرترکمن و گمیشان ۹۱ درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری موج، به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، داوود گیلک اظهار داشت: هدف  از اجرای این طرح، تامین آب شرب شهرهای بندرترکمن، کردکوی و گمیشان برای افق طرح (سال 1413) به میزان 661 لیتر در ثانیه؛ برای جمعیتی بالغ بر 180 هزار نفر است.

وی اظهار کرد: حفر 23 حلقه چاه عمیق و تجهیز وبهره برداری از 19 حلقه آن، احداث 4 واحد مخزن ذخیره به حجم 27 هزار متر مکعب وابنیه فنی وابسته و خرید و نصب لوله خطوط جمع آوری وانتقال به طول حدود 5.76 کیلومتر، از جمله اقدامات انجام شده در این طرح تاکنون می باشد.

معاون طرح وتوسعه شرکت آب منطقه‌ای گلستان در ادامه افزود: اعتبار هزینه  شده در این طرح حدود 280 میلیارد ریال و اعتبار مصوب سال 96 نیز 51 میلیارد و 893 میلیون ریال است و برای اتمام این طرح، اعتباری بالغ بر 320 میلیارد ریال مورد نیاز است.

وی افزود: عملیات حفر یک حلقه و تجهیز2 حلقه چاه عمیق، شروع عملیات احداث مخازن ذخیره 5 هزار مترمکعبی دوم و 2 هزار متر مکعبی ولاغوز و برق رسانی به چاه شماره یک محور سالیکنده از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های طرح در سال 96 است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه