English

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان

تیم سحر گلستان برای حمایت روانی و اجتماعی به مناطق زلزله‌زده اعزام شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به اعزام تیم سحر گلستان به کرمانشاه گفت: ۲۴ نفر از نیروهای داوطلب جوانان و امداد گلستان براساس برنامه سازمانی هلال‌احمر کشور برای حمایت‌های روانی و اجتماعی بازماندگان زلزله به کرمانشاه اعزام شدند.

تیم سحر گلستان برای حمایت روانی و اجتماعی به مناطق زلزله‌زده اعزام شد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین احمدی, عصر امروز در حاشیه اعزام کمک های مردم و اعزام تیم سحر گلستان به کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برقراری آرامش نسبی در مناطق زلزله زده و نیاز مردم این منطقه به حمایت‌های روانی و اجتماعی, تیم سحر گلستان, برای سرکشی وارد ثلاث باباجانی از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خواهند رفت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: این تیم قرار است با بازماندگان زلزله, به ویژه کودکان, زنان و جوانان گفت‌و‌شنود کرده, تا بخشی از آلام آنان کاهش یابد و اقدامات خوبی را به مردم این مناطق ارائه دهند.

احمدی تصریح کرد: 5 دستگاه وسیله نقلیه, شامل یک دستگاه کامیون کانتیری 6 تن, یک دستگاه جک, یک دستگاه آمبولانس, 3 دستگاه وسیله نقلیه سواری برای پشتیبانی و اعزام این تیم 24 نفره, به همراه 6 نفر از مدیران جمعیت شهرهای مختلف استان برای همراهی و امورات مدیریتی به منطقه کرمانشاه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تاکید کرد: در کنار این تیم, یک تن اشیاء, شامل اسباب‌بازی و وسایل بازی در یک کامیون 6 تن کانتیری برای اهدا به کودکان زلزله‌زده اعزام شد.

ارسال 17 تریلی کمک‌های مردم گلستان به کرمانشاه

احمدی یادآور شد: از زمان وقوع حادثه زلزله تاکنون, جمعیت هلال احمر گلستان, تیم‌های امداد و نجات و تیم‌های بهداشت و درمان را به مناطق زلزله‌زده اعزام کرده تا بتوانند در کنار دیگر عزیزان, کمک‌های لازم در این مناطق صورت گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در کنار اعزام تیم‌های مربوطه, جمعیت هلال احمر گلستان, حدود 17 تریلی کانتینر, وسایل مورد نیاز منطقه زلزله زده را به استان کرمانشاه ارسال کرده که بخش عمده‌ای از این وسایل کمک‌های مردمی گلستان و بخشی نیز از انبارهای امدادی نجات بوده است.

احمدی اظهار کرد: از انبارهای امدادی تاکنون, 510 تخته چادر و اقلام مورد نیاز مردم زلزله‌زده چون وسایل گرمایشی و خوراکی به این مناطق اعزام شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه