English

استاندار گیلان:

دانشگاه‌های ما در حوزه مهارت آموزی نقص دارند

استاندار گیلان در نشست با هیئت رئیسه دانشگاه گیلان با بیان اینکه دانشگاه‌های ما در حوزه مهارت آموزی نقص دارند، گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که دانشجو علاوه بر تحصیل آموزش‌های تئوریک، وارد عرصه عمل شده و تجربه کسب کند.

دانشگاه‌های ما در حوزه مهارت آموزی نقص دارند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری با اشاره به کمیته‌‌های 48 گانه‌ای که برای نیل به اهداف توسعه‌ای استان پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: می‌توان با استفاده از ظرفیت دانشگاه برای ایجاد پیوند دوجانبه، اقدامات خوبی صورت داد تا برآیند این کمیته‌ها اثرات مثبتی برای حوزه علم و فناوری استان رقم بزند و موتور محرکی برای چرخاندن چرخ توسعه استان باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه هدف از تشکیل این کمیته‌ها پیوند بین بخش دولتی و غیر دولتی جهت تسریع در روند توسعه همه جانبه استان است، اظهار داشت: آمادگی کامل جهت بهره‌گیری از ظرفیت عظیم دانشگاه و دانشگاهیان وجود دارد.

استعداد خوبی در حوزه فناوری اطلاعات در استان داریم

سالاری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه استعداد خوبی در حوزه فناوری اطلاعات در استان داریم، تصریح کرد: گیلان می تواند در این بخش در سطح کشور پیشتاز باشد.

وی در پایان سخنانش؛ احداث ساختمان آموزشی، کارگاه‌های آموزشی، امکانات رفاهی و نظایر آن را بخش از وظایف ذاتی مجموعه مدیریتی دانشگاه برشمرد و گفت: ما نیز برای رفع آن کمک خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه