English

رئیس کل دادگستری گیلان:

حفاظت از جنگل ها، رودخانه ها و اراضی طبیعی در تضاد با توسعه استان نیست

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به جامعیت دستور العمل ستاد پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه اظهار کرد: در شرایط اقتصادی نامطلوب فعلی نیز می توان کارهای بزرگی را از این طریق به نتیجه رساند.

حفاظت از جنگل ها، رودخانه ها و اراضی طبیعی در تضاد با توسعه استان نیست

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، احمد ساوش پور در نشست ستاد استانی پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی کشور ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضا، جدیت و علاقه آنها در پیگیری و رفع موانع اقتصادی استان را بسیار موثر دانست و اظهار کرد: در شرایط اقتصادی نامطلوب فعلی نیز می توان کارهای بزرگی را از این طریق به نتیجه رساند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور، اقتصاد اولی ترین مسئله مردم و دغدغه رهبری است خاطرنشان کرد: قوه قضائیه در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری اقدامات موثری را تا کنون صورت داده است.

رئیس شورای قضایی گیلان شرایط ویژه استان را از نظر ملاحضات زیست محیطی و منابع طبیعی یادآور شد و گفت: برای پیشرفت اقتصادی و توسعه استان نیاز است تا همه مسئولان از دیدگاهی اصولی برخوردار باشند تا ضمن حفظ محیط زیست بتوان ایجاد اشتغال نمود.

سیاوش پور در ادامه تصریح کرد: حفاظت از جنگلها، رودخانه ها و اراضی طبیعی در تضاد با توسعه نیست و باید برای بهره برداری اصولی از منابع طبیعی طبق طرح آمایش سرزمینی و برنامه عمل شود.

وی با اشاره به جامعیت دستور العمل ستاد پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه خواستار آن شد تا همه مدیران مسئول در دستگاه های اجرایی همکاری لازم را با دبیرخانه این ستاد داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان همچنین به شرح وظایف سازمان زندان ها در این دستور العمل اشاره داشت و بیان کرد: زندان ها باید در عرصه اقتصادی مولد باشند و با حرفه آموزی به زندانیان زمینه اشتغال آنها را هنگام بازگشت به جامعه فراهم آورند.

پیش از تشکیل ستاد استانی پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی کشور در قوه قضائیه، «کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری» در دادگستری کل استان فعالیت چشمگیری در جهت حمایت از تولیدکنندگان و صاحبان حرف و مشاغل داشته است. از این پس نیز ستاد استانی مذکور عهده دار وظایف گسترده تری خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی