English

رئیس آموزش و پرورش خوزستان:

یک هزار مدرسه آسیب پذیر در حوزه مواد مخدر در خوزستان شناسایی شد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در راستای کاهش مصرف مواد مخدر در حوزه آموزش و پرورش حدود 332 منطقه آسیب‌پذیر و یک هزار مدرسه خطرپذیر شناسایی شد.

یک هزار مدرسه آسیب پذیر در حوزه مواد مخدر در خوزستان شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمد تقی‌زاده طی جلسه ای که کمیته فرهنگی، پیشگیری و سازمان‌های مردم‌نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان امروز (18 آذر) در اهواز برگزار شد، بیان داشت: شناسایی مناطق آسیب‌پذیر و تقسیم نقشه خطرپذیری مناطق استان خوزستان به عنوان نخستین اقدامی که در راستای کاهش مصرف مواد مخدر در حوزه آموزش و پرورش انجام شد، بوده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا حدود 332 منطقه آسیب‌پذیر در سطح استان خوزستان شناسایی شده‌اند که در این 332 منطقه، حدود یک هزار مدرسه خطرپذیر وجود دارد.

تقی‌زاده عنوان کرد: از دیگر اقدامات در هشت ماهه سال جاری، انجام فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با توجه به جمعیت دانش‌آموزان خوزستان، تقریبا حدود یک میلیون دانش‌آموز در خوزستان وجود دارد که بدین ترتیب از نظر تعداد دانش‌آموزان استان سوم کشور هستیم. یک میلیون نفر دانش‌آموز، حدود 70 هزار کارمند و مربی و معلم و با احتساب حدود دو میلیون نفر اولیای دانش‌آموزان، بیش از سه میلیون نفر به طور مستقیم و روزانه با آموزش و پرورش خوزستان در ارتباط مستقیم هستند. بنابراین اگر بتوانیم فعالیت‌هایمان را در این بخش متمرکز کنیم، می‌توانیم حدود 2.5 میلیون نفر را در برنامه‌های خود داشته باشیم.

این مقام مسوول آموزشی در پایان گفت: در این راستا به منابع مالی و پشتیبانی و تحقیقات بیشتری نیاز داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه