English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

پیکر سومین کوهنورد خراسانی از دل برف‌های اشترانکوه بیرون کشیده شد/پیکر راهنمای لرستانی تیم مفقود شده نیز پیدا شد

صارم رضایی گفت: صبح امروز با از سرگیری عملیات امداد و نجات جهت یافتن کوهنوردان مشهدی گرفتار در اشترانکوه، پیکر بی‌جان یکی دیگر از این ورزشکاران به همراه راهنمای الیگودرزی آنان از زیر آواری از برف خارج شد.

پیکر سومین کوهنورد خراسانی از دل برف‌های اشترانکوه بیرون کشیده شد/پیکر راهنمای لرستانی تیم مفقود شده نیز پیدا شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، درپی سقوط بهمن در منطقه اشترانکوه و مفقود شدن 8 تن از کوهنوردان گروه 14 نفره کوهنوردی خراسان رضوی، عملیات جستجو و نجات مفقودین از صبح دیروز آغاز شد که پس از تلاش 24 ساعته عوامل جمعیت هلال احمر لرستان، پیکر 1 تن از کوهنوردان کشف شد که با فرارسیدن شب و تاریکی هوا، عملیات جستجو و نجات به طور موقت متوقف شد تا اینکه سپیده‌دم امروز، عملیات جستجو از سرگرفته شد.

در همین رابطه مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان «مستقر در محل حادثه» به خبرنگار خبرگزاری موج گفت: با تلاش همکاران ما در جمعیت هلال احمر، صبح و عصر دیروز پیکر 2 کوهنورد از زیر بهمن خارج شد و صبح امروز نیز عوامل امدادی توانستند پیکر بی‌جان 1 کوهنورد دیگر را از دل برف خارج کنند.

وی افزود: جسد کشف شده متعلق به مرد جوانی است که تا این لحظه از هویت او اطلاعی در دست نیست.

صارم رضایی حین گفت‌و‌گو تصریح کرد: در همین لحظه، پیکر امان‌الله جوکار راهنما الیگودرزی تیم کوهنوردی مفقود شده نیز پیدا شد.

رضایی در پایان تاکید کرد: عملیات جستجو تا آخرین نفر ادامه خواهد داشت، لذا امیدواریم لطف خداوند شامل حال همکاران ما شده و هرچه زودتر پیکر کوهنوردان مفقود شده خراسانی کشف و به پزشکی قانونی منتقل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه