English

یک فروند شناور کالای قاچاق در ماهشهر توقیف شد

فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: یک فروند شناور حامل 10 میلیارد و 900 میلیون ریال انواع کالاهای قاچاق در آب های شمالی خوزستان توقیف شد.

یک فروند شناور کالای قاچاق در ماهشهر توقیف شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، عبداله نظرپور در این خصوص بیان داشت: دریابانان مستقر در پایگاه دریابانی ماهشهر، در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب های ساحلی استان و جلوگیری از ورود کالای قاچاق به بازار داخلی کشور، روز گذشته موفق شدند یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس به مقصد بنادر "سجافی"در حرکت بود، شناسایی و متوقف کنند.

نظرپور اضافه کرد: دریابانان در بازرسی از این شناور، 30 دستگاه یخچال، 120 دستگاه کولر گازی، 40 دستگاه لباسشویی، 120 دستگاه تلویزیون، 20 دستگاه چرخ گوشت، 20 دستگاه قهوه ساز، 15 دستگاه جاروبرقی، 30 دستگاه پنکه سقفی، 204 دستگاه موزر برقی و مقادیری لوازم آرایشی بهداشتی که همگی قاچاق و بدون مجوز قانونی از کشورهای حوزه خلیج فارس تهیه و بارگیری شده بود، کشف کردند.

وی گفت: با توجه به دستگیری 6 متهم در این رابطه، کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 10 میلیارد و 900 میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان، تحویل مراجع قانونی شدند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان عنوان کرد: مجموعه مرزبانی خوزستان به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و پاسداری از مرزهای جنوب غربی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد و مبارزه با قاچاق ساماندهی شده و دانه درشت ها را در دستور کار خود قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی