English

هواشناسی خوزستان؛

وارونگی دما در شهرهای صنعتی خوزستان تا روز سه شنبه تداوم دارد

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: پدیده وارونگی دما از امروز تا روز سه‌شنبه (21آذر) در برخی مناطق استان خوزستان موجب افزایش میزان آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی خواهد شد.

وارونگی دما در شهرهای صنعتی خوزستان تا روز سه شنبه تداوم دارد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، کوروش بهادری عنوان کرد: بر اساس خروجی مدل‌های هواشناسی، جریان نسبتا پایداری تا پایان هفته جاری در استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود و در روزهای جاری، پدیده جوی خاصی در استان نخواهیم داشت.

بهادری اضافه کرد: همچنین پدیده اینورژن (وارونگی دما) که از امروز شروع شد را تا روز سه‌شنبه در برخی مناطق استان خوزستان شاهد خواهیم بود که موجب افزایش میزان آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی خواهد شد. امروز نیز ارتفاع پدیده اینورژن در اهواز به 175 متر رسید.

وی بیان داشت: با توجه به افت شدید دما از روز گذشته در استان، این روند دمایی تا فردا در خوزستان تداوم دارد. ضمن اینکه افت دما بیشتر از این نمی‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان داشت: در شبانه‌روز گذشته ایذه و تاراز با منفی یک درجه سانتی‌گراد و گتوند با 29 درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین نقاط استان خوزستان بودند. همچنین تغییرات دمای هوای امروز اهواز بین 7 تا 16 درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه