English

خطیب امروز نمازجمعه سنندج:

تصمیم ترامپ رئیس‌ جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی حرکتی احمقانه است

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به تصمیم ترامپ رئیس‌ جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی گفت: این تصمیم ترامپ حرکتی احمقانه است و صلح جهانی را تهدید می‌کند.

تصمیم ترامپ رئیس‌ جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی حرکتی احمقانه است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، ماموستا سیداحسن حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر سنندج با تبریک به مناسبت ماه مبارک ربیع و میلاد نبی مکرم اسلام، اظهار داشت: دین اسلام، دین برتر در جهان است و کسانی که پیرو این دین الهی هستند در دنیا و قیامت سربلند خواهند بود.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام(ص) بهترین الگو برای جهانیان است، اذعان داشت: پیروی از پیامبر رحمت و مهربانی موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت می شود.

به گفته وی، دین اسلام دین اتحاد و برداری است و پیروان این دین باید با حفظ اتحاد در مقابله توطئه های دشمنان ایستادگی و با الگوگیری اخلاق پیامبر مکرم اسلام رهروان واقعی برای پیامبر اسلام باشند.

حسینی با بیان اینکه خداوند آسمان را به وسیله خورشید، ماه، ستاره و زمین را به وسیله رهبر عادل و باران مزین کرده است، اظهار کرد: پیامبر مکرم اسلام رحمت الهی و اشرف مخلوقات در زمین است که خداوند تبارک و تعالی به انسان‌ها عطا کرده است.

به گزارش خبرگزاری موج، حسینی با اشاره به اینکه عشق و ارادت به نبی مکرم اسلام در بین مردم متدین استان کردستان ریشه تاریخی دارد، افزود: برگزاری مراسمات مولودی‌خوانی، کار بزرگ و نشان‌دهنده عشق و محبت به حضرت محمد(ص) و شکر نعمت‌های خداوند بوده که قرنها است در بین مردمان کرد در این استان برگزار و همواره با استقبال بسیار خوبی مواجه است.

امام جمعه موقت سنندج از حضرت خدیجه همسر پیامبر مکرم اسلام به عنوان یکی از تاثیرگذار‌ترین بانوان در رشد و ترقی دین اسلام نام برد و اظهار داشت: آن حضرت تمام اموال خود را در راه اسلام و راه خداوند هزینه کرد.

به گفته حسینی، ایثار و بزرگواری حضرت خدیجه(س) درس بزرگی برای مسلمانان داشت و همه ما به عنوان پیروان این دین الهی باید با الگوگیری از این بانوی بزرگ صدر اسلام در مسیر دفاع از ارزش‌های دین اسلام تلاش و ایثار کنیم.

وی در ادامه به تصمیم ترامپ رئیس‌ جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اذعان کرد:این تصمیم ترامپ حرکتی احمقانه است و صلح جهانی را تهدید می‌کند و به خاطر بیداری که در جهان اسلام وجود دارد این توطئه‌ها به خودشان برمی‌گردد و بیشتر نابود می‌شوند.

امام جمعه موقت سنندج  ایستادگی در برابر دشمنان را از سوی مسلمان در سراسر جهان مورد تاکید قرار داد و افزود: اگر امروز دشمنان طمع کرده و قصد دارند در سرزمین‌های اسلامی رخنه و برای خود جا باز کنند به دلیل چراغ سبزی است که برخی سران اسلامی به آنها نشان داده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی