English

در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج مطرح شد

انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس وعده انتخاباتی رییس‌جمهور دیوانه آمریکا بود

امام‌جمعه موقت یاسوج با اشاره به اقدام رئیس‌جمهور آمریکا و انتقال پایتخت اسرائیل از تل‌آویو به قدس، گفت: این موضوع وعده ترامپ در زمان انتخابات بود.

انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس وعده انتخاباتی رییس‌جمهور دیوانه آمریکا بود

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی صدر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری در هشت سال دفاع مقدس نقشی انکارناپذیر است.

وی به مقایسه منافقان اول انقلاب اسلامی با داعشیان امروزی پرداخت و تصریح کرد: داعش آمده بود تا دامن اسلام را لکه‌دار بکند اما برای همیشه برچیده شد.

حسینی‌صدر افزود: رئیس سازمان سیا در نامه‌ای سردار سلیمانی و مواضع حزب‌الله را تهدید کرده بود اما تحلیلگران سیاسی گفتند که این نامه ساده‌لوحانه بوده آن‌هم نامه‌ای که به فرمانده جنگ نوشته می‌شود درحالی‌که باید به دولت عراق یا سوریه می‌نوشتند نه سردار سلیمانی، این نامه بی‌اعتنا بوده و افتخاری برای همه ما بود.

مسئول نمایندگی دفتر ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه کشتن عبدالله صالح را توطئه و پرده برداشتن از یک توطئه خواند و یادآور شد: عبدالله صالح یمن را یکپارچه کرد و 33 سال حکومت کرد.

حسینی‌صدر ادامه داد: عبدالله صالح از وهابیت و القاعده با کمک عربستان همکاری داشت و در مدت بسیار محدودی با عربستان همکاری نمود و اعلام کرد که حوثی‌های شیعه یمن باید برخورد شود.

وی با خنثی شدن توطئه عربستان و عبدالله صالح برای ضربه زدن به دنیای اسلام، اظهار داشت: الحمدالله خدا نخواست که به دنیای اسلام ضربه وارد شود.

حسینی‌صدر در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اقدام رئیس‌جمهور و انتقال پایتخت اسرائیل از تل‌آویو به قدس، یادآور شد: این موضوع وعده رییس‌جمهور دیوانه آمریکا در زمان انتخابات بود.

امام‌جمعه موقت یاسوج از مخالفت پوتین و ترکیه و مجلس تونس دراین‌ارتباط خبر داد و اقدام آمریکا در اسرائیل را اقدامی ناشایست خواند.

حسینی صدر به مواضع رهبری انقلاب دراین‌ارتباط هم‌سخن گفت و خاطرنشان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند این طرح نیز شکست خواهد خورد.

وی گفت: نباید فلسطین به فراموشی سپرده شود و امت اسلامی باید اقدامی عاجل در محکومیت رژیم کودک کش اسراییل داشته باشند تا این رژیم از مواضع خود عقب‌نشینی بکند.

امام‌جمعه موقت یاسوج با برشمردن برخی ویژگی‌های دوستان شیطان به روایت پیامبر اکرم (ص)، ابراز کرد: شیطان 15 گروه را دوستان خود نامیده که زمامدار مسلمانان که به نام اسلام زمام امور را به دست گرفته اما به مسلمانان ظلم می‌کنند دوست شیطان هستند.

حسینی‌صدر بخیلان، محتکران، ظالمان به‌حق مسلمانان و رباخواران را از دیگر دوستان شیطان برشمرد و خاطرنشان کرد: کسانی که به هر طریقی به دنبال جمع‌آوری مال دنیا هستند هم از دوستان شیطان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه