English

با هدف تسهیل در خدمات به شهروندان ،

سامانه سرویس های الکترونیکی شهرداری سنندج راه اندازی شد

مدیر اداره انفورماتیک شهرداری سنندج گفت: بهره گیری از سرویس های الکترونیکی موجب بهبود کارایی و همچنین باعث تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان می شود.

سامانه سرویس های الکترونیکی شهرداری سنندج راه اندازی شد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج،مدیر اداره انفورماتیک شهرداری سنندج اظهار داشت :یکی از مهم ترین مشکلات دستگاههای خدمات رسان همچون شهرداری که بیشترین ارتباط را با مردم دارند بحث زمانبر بودن برخی از خدمات است.

مهندس فردین عثمانپور بیان کرد : تسهیل در خدمات رسانی به شهروندان در کمترین زمان ممکن از مهم ترین اولویت های مدیران شهرداری است.

وی از راه اندازی سامانه سرویس های الکترونیکی شهرداری سنندج خبر داد و گفت: این سرویس در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و سازمانها و نهادهای خصوصی جهت  استعلام از وضعیت پرونده ها و اصالت صدور پروانه  واستعلامات راه اندازی شد

مهندس عثمانپور اعلام کرد :  استفاده از  سامانه فرصت مطلوبی را برای افزایش استفاده از خدمات الکترونیکی و جلوگیری ازاتلاف وقت مراجعه کنندگان به شهرداری را فراهم آورده است.

وی در ادامه مراحل استفاده از این سامانه را تشریح کرد و گفت: پس از ورود به سایت  شهرداری به آدرس  e-sanandaj.ir ؛ در بخش پیوندهای مهم صفحه ای  باز شده  وشهروندان می توانند نام منطقه یا ناحیه خود را انتخاب کنند و وارد صفحه مربوط به ناحیه یا منطقه خود شوند.

وی افزود: در این صفحه 5  گزینه تحت عناوین هزینه های پرونده، وضعیت اقدامات پرونده، عوارض نوسازی، عوارض کسب و پیشه، بررسی اصالت پروانه و گواهی صادره استعلام وجود داشته که از طریق وارد کردن شماره پرونده و کد نوسازی قابل دسترسی می باشد.

عثمانپور تاکید کرد : برای  استفاده از سامانه سرویس الکترونیکی و اطلاع از وضعیت پرونده هم شماره پرونده و کدنوسازی الزامی است.

ویعنوان کرد : راه اندازی سامانه الکترونیکی شهرداری  علاوه بر شهروندان فرصت مناسبی برای دیگر دستگاههای است که  در کمترین زمان  ممکن  با ورود به این سامانه از آخرین وضعیت پروانه ها  اطلاعات لازم را کسب نمایند.

مدیر اداره انفورماتیک شهرداری سنندج با توجه به اینکه هدف از انجام امورات شهرداری به صورت الکترونیکی کاهش بروکراسی اداری است؛ ابراز امیدواری کرد:. : با راه اندازی این سامانه شهروندان می توانند در هر ساعاتی از شبانه روز بدون مراجعه و اتلاف وقت از خدمات الکترونیکی شهرداری سنندج بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه