English

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کردستان:

۱۶ آذر نماد آزادی خواهی دانشجویان است

رئیس دانشگاه فرهنگیان کردستان گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دانشجویان در خط مقدم آزادی خواهی و مبارزه با استکبار بوده اند. به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان کردستان، مراسم گرامیداشت روز دانشجو در سالن اجتماعات پردیس شهید مدرس سنندج برگزار شد.

16 آذر نماد آزادی خواهی دانشجویان است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج،یحیی معروفی سرپرست دانشگاه فرهنگیان کردستان در این مراسم با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، اظهار داشت: استان کردستان به عنوان تجلی گاه وحدت شیعه و سنی در کشور شناخته می شود و این موضوع در جهت توسعه هرچه بیشتر استان اهمیت فراوانی دارد.

معروفی افزود: 16 آذر نماد آزادی خواهی و استکبار ستیزی دانشجویان و سرآغاز راه مبارزه با ظلم و بیداد توسط آنان است.

وی گفت: امروز وحدت جامعه اسلامی می تواند توطئه های دشمنان را برباد دهد و در نطفه خفه نماید و این مسئولیت دانشجویان را سنگین تر می کند.

وی افزود: در سال گذشته اسم دانشگاه فرهنگیان کردستان و دانشجویان دانشگاه در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، دانشجویی، آموزشی و پژوهشی خوش درخشیده و در جهت تجلی عنوان فرهنگی برای کردستان گام های بلندی برداشته اند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کردستان در ادامه گفت: سال گذشته در بین تمامی استان های کشور از لحاظ ارائه خدمات به دانشجو و اقدامات عمرانی مطابق ارزیابی که خود سازمان مرکزی انجام داده رتبه اول کشور را داشتیم.

وی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات با کیفیت بالاتر در دانشگاه، افزود: تشکل های مختلف دانشجویی به خصوص شوراهای صنفی که بصورت مستمر خواسته ها و مطالبات دانشجویان را پیگیری می کنند، سبب افزایش تلاش مسئولان دانشگاه خواهند شد.

معروفی در پایان از حمایت های مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در جهت توسعه کیفی و کمی برنامه های دانشگاه تقدیر کرد.

قرائت بیانیه توسط نماینده شورای صنفی، اجرای سرود دانشجویی و تقدیر از برگزیدگان جشنواره و المپیادهای مختلف پایان بخش مراسم روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کردستان بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی