English

گلایه‌ استاندار مازندران از عملکرد مدیران جهاد کشاورزی درباره روند نابه‌سامان تولید مرکبات

محمد اسلامی با گلایه‌ از عملکرد مدیران جهاد کشاورزی درباره روند نابه‌سامان تولید مرکبات در مازندران، گفت:تولیدات کشاورزی در مازندران نباید به‌صورت لجام‌گسیخته باشد.

گلایه‌ استاندار مازندران از عملکرد مدیران جهاد کشاورزی درباره روند نابه‌سامان تولید مرکبات

به گزارش خبرگزاری موج، هر ساله با شروع برداشت مرکبات «کاسه چه‌کنم، چه‌کنم» تولید این محصول در دست متولیان قرار دارد و هنوز بعد از مدت‌ها برنامه مدونی برای آن انجام نشده است.

بحث صادرات این محصول سال‌های سال مطرح می‌شود ولی به صورت سازماندهی شده انجام نشده است، عدم شناخت از نیازمندی‌ها بازار کشورهای هدف و نداشتن برنامه مدون برای تولید یکی از دغدغه‌های جدی در این زمینه است که با وجود اظهارنظرهای متفاوت در حوزه رسانه‌ای استان به آن جامعه عمل پوشانده نشده است.

استاندار مازندران در جمع خبرنگاران گلایه‌ای از عملکرد مدیران جهاد کشاورزی درباره روند نابه‌سامان تولید مرکبات را به میان کشید و زیرکانه از عملکرد متولیان جهاد کشاورزی انتقاد کرد.

محمد اسلامی بیان کرد: تولیدات کشاورزی در مازندران نباید به‌صورت لجام‌گسیخته باشد، به‌طوری که هر کسی هر چه که دلش خواست تولید کند و وقتی که اضافه باشد و تقاضا برای بازار وجود ندارد دولت موظف به پاسخگویی باشد.

نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: متولیان بخش کشاورزی مازندران باید مدیریت اصلاح نژاد را اعمال می‌کردند، در حال حاضر بسیاری از محصولات کشاورزی در خارج از کشور به‌دلیل نوع نیازمندی‌های آنها مشتری ندارد.

اسلامی بیان کرد: هر کشوری ذائقه خاصی برای مصرف دارد، باید شرایطی ایجاد شود که محصولات استان دارای کیفت، تداوم برای تولید و قابل عرضه برای صادرات باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی