English

رئیس پلیس فتا استان اصفهان:

هکر سیستم داده‌های یک شرکت در عملیات پلیس فتای اصفهان دستگیر شد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که اقدام به هک سیستم‌های رایانه‌ای یکی از شرکت‌های خصوصی کرده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

هکر سیستم داده‌های یک شرکت در عملیات پلیس فتای اصفهان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سرهنگ مصطفی مرتضوی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه سیستم‌های رایانه‌ای شرکت وی توسط فردی ناشناس هک و سبب تخریب و دستکاری داده‌های آنها شده بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات علمی و تخصصی در فضای مجازی سرانجام متهم اصلی این پرونده شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ مصطفی مرتضوی بیان کرد: متهم در مواجهه با مدارک و مستندات این پلیس به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را انتقام جویی و رقابت شغلی با شاکی عنوان کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به پیشگیری از بروز این گونه اتقاقات گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم از رمزهای ترکیبی که شامل حروف، اعداد و کاراکتر است استفاده کرده و بر روی سیستم‌های رایانه‌ای خود آنتی ویروس‌های اورجینال و بروز شده نصب کنند و فایروال‌های سخت افزاری و یا نرم افزاری برای جلوگیری از نفوذ هکرها به سیستم های رایانه‌ای را بکار ببرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • شمع الدین

    ماشا الله

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی