English

مدیرکل کمیته امداد گلستان

پرداخت بیش از ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد گلستان

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به پرداخت بیش از ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزائی در استان، گفت: در ۸ ‌ماه نخست امسال ۴۴۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان فارغ‌التحصیل تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان پرداخت شد.

پرداخت بیش از ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، به‌نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان، امان‌الله حسین‌پور با اشاره به نقش سازنده دانشجویان در پویایی و بالندگی جامعه اظهار داشت: دانشجویان به‌عنوان نخبگان جامعه، رسالت مهمی در توسعه علمی و تعالی جامعه برعهده ‌دارند.

 محورهای اصلی خدمات این نهاد

وی بابیان اینکه یکی از محورهای اصلی خدمات این نهاد حمایت از دانشجویان مددجو است گفت: کمیته امداد استان گلستان با هزار و 95 دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در 8 ماهه نخست سال جاری، 740 میلیون تومان کمک‌هزینه تحصیلی به دانشجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت کرده است.

اهمیت رشد و ارتقا وضعیت تحصیلی مددجویان

وی با اشاره به اهمیت رشد و ارتقا وضعیت تحصیلی مددجویان تا رسیدن به مدارج بالای علمی گفت: در سال‌های اخیر رفع موانع تحصیلی با پرداخت حداقل 50 تا 80 درصد شهریه دانشجویان و ایجاد بسترهای مناسب برای ادامه تحصیل دانشجویان مددجو از جمله خدمات کمیته امداد به این قشر از جامعه است.

حسین پور افزود: کمیته امداد به‌منظور ایجاد فرصت شغلی با اولویت اجرای طرح‌های اشتغال دانش‌بنیان، اقدام به استعدادسنجی، آموزش متناسب با رشته تحصیلی و همچنین پرداخت تسهیلات خودکفایی و اشتغال به دانشجویان مددجو برای ورود به بازار کارکرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان درباره برنامه‌های ویژه این نهاد برای ورود دانشجویان فارغ‌التحصیل به بازار کار گفت: 8 ‌ماهه نخست سال جاری 440 فقره تسهیلات اشتغال به ارزش 6 میلیارد و 538 میلیون تومان به فارغ‌التحصیلان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اعطاشده است.

وی یادآور شد: سال گذشته 11 میلیارد و 928 میلیون تومان تسهیلات اشتغال به 928 فارغ‌التحصیل مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پرداخت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه