English

فرمانده انتظامی گلستان

۴۹ باند سرقت در استان گلستان مهندم شد

فرمانده انتظامی استان گلستان از اجرای ۱۷ مرحله طرح درون استانی مبارزه با سرقت و انهدام ۴۹ باند سرقت خبر داد.

۴۹ باند سرقت در استان گلستان مهندم شد

به گزارش خبرگزاری موج، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: میزان کشف سرقت در 8 ماهه نخست امسال در مقایسه به مدت مشابه سال قبل 7 درصد رشد داشته است.

وی افزود: بررسی‌ها و تجزیه و تحلیل‌های آماری پلیس آگاهی نشان می‌دهد در این مدت 17 مرحله طرح درون استانی مبارزه با سرقت اجرا شده و موفقیت‌های بسیار خوب را به همراه داشته است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به انهدام 49 باند سرقت تصریح کرد: در همین راستا در این عملیات 756 فقره سرقت کشف شد.

وی از افزایش 9 درصدی دستگیری سارقان در این مدت اشاره کرد و گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی در هشت ماهه نخست سال، 126 مالخر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان کشف سرقت و استرداد اموال مسروقه مردم را در افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و گفت: وقوع سرقت حتی سرقت‌های خرد امنیت روانی جامعه را کاهش می‌دهد و علاوه بر کاهش احساس امنیت در نارضایتی عمومی نیز تأثیرگذار است.

سردار جاویدان با تأکید بر اینکه تمام تلاش و هدف پلیس خدمتگراری صادقانه و خالصانه به مردم است تصریح کرد: خدمت صادقانه خود یک توفیق است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه