English

استاندار هرمزگان:

نقشه راه توسعه هرمزگان با کمک اساتید دانشگاه تدوین شود

استاندار هرمزگان گفت: نقشه راه توسعه هرمزگان باید با کمک اساتید دانشگاهی تدوین شود و روسای کارگروه های بسیج اساتید باید در عرصه های مختلف این کارگروه ها را فعال کرده و بازوی مشورتی نهادهای اجرایی استان باشند.

نقشه راه توسعه هرمزگان با کمک اساتید دانشگاه تدوین شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از استانداری هرمزگان، فریدون همتی در نشست با اعضای شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید استان هرمزگان، عنوان کرد: اساتید بسیجی از اقشار نخبه جامعه هستند که می توانند به دستگاه های اجرایی استان مشاوره و کمک های علمی و فکری ارائه دهند.

وی ادامه داد: اساتید دانشگاه ها باید تلاش کنند تا فارغ التحصیلان دانشگاه ها، افرادی مسئولیت پذیر برای تحول جامعه باشند.

استاندار هرمزگان افزود: نقشه راه توسعه هرمزگان باید با کمک اساتید دانشگاهی تدوین شود و روسای کارگروه های بسیج اساتید باید در عرصه های مختلف این کارگروه ها را فعال کرده و بازوی مشورتی نهادهای اجرایی استان باشند.

همتی با بیان اینکه دولت بستر را برای توسعه فعالیت های بخش خصوصی آماده کرده است، تصریح کرد: اگر دانشگاهیان از بخش خصوصی حمایت و پشتیبانی علمی داشته باشند شاهد تولید ثروت و ایجاد تحولات عظیم در استان هرمزگان خواهیم بود.

وی گفت: بدنه اداری و کارشناسی باید ارتباط خوبی با بخش خصوصی برقرار کند و نگرش حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی در تمامی سطوح ایجاد شود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: اساتید دانشگاه، دانشجویان را به شکلی تربیت و آموزش دهند که پس از فارغ التحصیلی توانایی کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای خودش و دیگر افراد را داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه