English

با هدف اتصال دگایران به بلوار نظام مهندسی،

عملیات احداث بلوار ۳۰ متری دگایران سنندج آغاز شد

شهردار سنندج از آغاز عملیات اجرایی احداث بلوار 30 متری دگایران به بلوار نظام مهندسی خبر داد و گفت :این بلوار دارای دو لاین سواره رو 5/8 متری و دو لاین پیاده رو به متراژ 5/3 متر است.

عملیات احداث بلوار 30 متری دگایران سنندج آغاز شد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج،شهردار سنندج دربازدید ازاین پروژه اظهار داشت : ایجاد دسترسی های جدید با هدف کاهش و روان سازی ترافیک یکی از مهم ترین برنامه ها و اولویت های فعالیتهای عمرانی شهرداری است.

مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد : شهرک دگایران بواسطه مجاورت با بیمارستان توحید یکی از شهرک هایی است که در آینده  با معضل ترافیک مواجه خواهد شد.

وی از آغازعملیات احداث بلوار 30 متری دگایران خبر داد و گفت : طول این بلوار یک کیلومتر و عرض آن 36 متر است.

مهندس صیدی اعلام کرد : این بلوار دارای دو باند سواره رو 5/8 متری ،دو لاین پیاد رو به متراژ 5/3 متری و رفیوژ وسط 6 متری است.

 وی عنوان کرد : با احداث این بلوار  دسترسی اهالی دگایران، مسکن مهر دگایران، شهرک آب و فاضلاب، شهرک های دادگستری و صدا و سیما ، به بلوار نظام مهندسی امکان پذیر خواهد شد.

مهندس صیدی تصریح کرد : در حال حاضر عملیات خاکبرداری این پروژه در حال اجرا است وپس از پایان عملیات خاکبرداری عملیات جدول گذاری این پروژه اجرا خواهد شد.

وی هزینه احداث این پروژه را 35 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : اعتبار اجرای این پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین می شود.

شهردار سنندج ابراز امیدواری نمود : با احداث بلوار 30 متری بتوانیم گام مهمی در جهت کاهش و رانسازی ترافیک برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه