English

آیت الله سعیدی:

انقلاب اسلامی ایران نشان داد که دست وهابیت و صهیونیست در دست هم است

امام جمعه قم:استکبار جهانی بیت المقدس را محل حضور صهیونیست‌ها و مسجد النبی و مسجد الحرام را محلی برای حضور وهابیت قرار داد تا این مراکز وحدت جامعه اسلامی، به مراکز تفرقه و خشونت تبدیل شود؛ انقلاب اسلامی ایران نشان داد که دست وهابیت و صهیونیست در دست هم است و دنباله رو سیاست‌های خبیث استکباری است.

انقلاب اسلامی ایران نشان داد که دست وهابیت و صهیونیست در دست هم است

به گزار ش خبرگزاری موج ازقم، آیت الله سید محمد سعیدی امروز دیدار اعضای شورای عالی کنگره شهدای روحانی قم اظهار کرد: آنچه در حال انجام است، در صورت اجرای مدبرانه و با درایت، کاری اثرگذار و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه مردم خود نسبت به نقش روحانیت در عرصه جهاد و شهادت اطلاعات دارند و قدرشناس این قشر از جامعه هستند، گفت: وظیفه اقتضاء می‌کند همانطور که شهرهای مختلف نسبت به بزرگداشت شهدای خود آیین‌هایی برگزار می‌کنند، ما نیز بعد از گذشت 40 سال از انقلاب از شهدای روحانی قبل و بعد از انقلاب تجلیل به عمل آوریم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: تا کنون درباره نقش علما و روحانیت در این نهضت‌ها، آنگونه که در شأن آن‌ها باشد، سخن زیادی گفته نشده است، البته عوامل و دست‌هایی نیز در کار هستند که نمی‌خواهند این نقش برای مردم بازگو شود.

وی با بیان اینکه در هر نهضتی که نقش علما، روحانیون، اندیشمندان و تأثیرگذاران برجسته شود، برای دشمنان قابل تحمل نیست، گفت: آنها خوف دارند که این نقش‌ها مستمراً ادامه داشته باشد، نقش‌هایی که مزاحم دشمنی‌ها و تلاش‌های آنها در مسیر خدشه دار کردن اسلام است.

آیت الله سعیدی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در تربیت شخصیت‌های دینی برجسته و تأثیرگذار در جهان گفت: در دامان مکتب اهل بیت و انقلاب اسلامی ایران، شخصیت‌های برجسته ای در سراسر جهان از جمله لبنان و یمن حضور یافتند که با شجاعت در برابر استکبار ایستاده اند.

وی ادامه داد: هدف ما از تجلیل و گرامیداشت یاد شهدای روحانی، مبالغه درباره روحانیت نیست که در این مسیر دچار بزرگ‌گویی شویم، از سوی دیگر نباید بگذاریم در حق این‌ها جفا شود چراکه دشمن به دنبال کم رنگ نشان دادن نقش برجسته روحانیت در نهضت‌های بزرگ است.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: مردم مطمئن هستند که وقتی طایفه ای از قشر دین، متفکرین و روحانیون سردمدار نهضیت و حرکتی می‌شوند، درد دنیا و امور مادی ندارند، از این رو با آنها همراه می‌شوند، مسئله ای که در نهضت امام خمینی و پیروزی انقلاب اسلامی مشهود بود.

وی گرامیداشت مقام شهدای روحانی را در مسیر وحدت و استحکام نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی بیت المقدس را محل حضور صهیونیست‌ها و مسجد النبی و مسجد الحرام را محلی برای حضور وهابیت قرار داد تا این مراکز وحدت جامعه اسلامی، به مراکز تفرقه و خشونت تبدیل شود؛ انقلاب اسلامی ایران نشان داد که دست وهابیت و صهیونیست در دست هم است و دنباله رو سیاست‌های خبیث استکباری است.

آیت الله سعیدی افزود: حکمت خداوند است که اگر مردم متحد و منسجم شوند، می‌توانند موفق شوند. مسئله وحدت و یکپارچگی به اندازه ای پر برکت و تأثیرگذار است که اگر پیروان باطل هم با یکدیگر اتحاد و انسجام داشته باشند، می‌توانند در مسیر باطل خود موفق شودند.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از مقام شهدای روحانی، تجلیل از اسلام، رسول اکرم(ص)، اهل بیت(ع) و زمینه سازی برای ظهور حضرت ولیعصر(عج) است. رضایت حضرت ولیعصر(عج) در این است که نایبان ایشان در صحنه حفظ شوند و مقام آنها گرامی داشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی