English

رئیس سازمان بهزیستی کشور در گرگان:

اشتغال‎زایی و حمایت شغلی معلولان در اولویت سازمان بهزیستی است

رئیس سازمان بهزیستی گفت: اشتغال‎زایی و حمایت‎های شغلی معلولان اولویت سازمان بهزیستی در کشور است.

اشتغال‎زایی و حمایت شغلی معلولان در اولویت سازمان بهزیستی است

به گزارش خبرگزاری موج، انوشیروان محسنی‎بند‎پی عصر امروز در آیین افتتاح نخستین مرکز پشتیبانی شغلی معلولان SE و ساختمان جدید مرکز جامع توانبخشی معلولان در گرگان اظهار داشت: امید داریم اشتغال‎زایی معلولان بالای 15 سال این مرکز و حمایت‎های شغلی در این مرکز رنگ خاصی بگیرد و بتواند نیاز معلولان را برطرف کند.

وی تصریح کرد: از 700 مددکار و مددجویی که به ساخت این بنا کمک کردند تا استعداد افرادی دیده شود که به علت معلولیت‎های ذهنی و جسمی نادیده گرفته می‌شدند، قدردانی می‎کنم.

رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: در بین معلولان انگیزه‎هایی وجود دارد که محدودیت‎ها را برطرف می‎کند و این مرکز نشان داد در این مسیر گام بر می‎دارد و نقشه راهی را ایجاد کرده که در حرفه‎‌آموزی سبب بروز و ظهور استعدادهای معلولان شده است.

محسنی یادآور شد: از اقدامات اثربخش و سازنده و تعالی که 2 زوج و دو فرد آقای قاسمی و خانم گیلاسیان انجام دادند تا این مرکز راه بیافتد قدردانی می‎کنیم، ساخت این مرکز با نیات خداپسندانه بوده و این گونه اقدام‎ها جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه این مرکز 78 نفر رایانه‎بگیر دارد، گفت: ما با مصادف شدن این ساختمان و 17 ربیع الاول 17 نفر به مستمری‌بگیران این مرکز اضافه می‎کنیم.

گفتنی است ساختمان جدید مرکز بهکوش در مساحت یک هزار متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان راه‎اندازی شده و در پایان این مراسم از برخی از مددیاران و مددجویانی که مرکز بهکوش را یاری کرده بودند، با حضور رئیس سازمان بهزیستی تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه