English

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تالش معرفی شد

مریم بابایی رسماً سکان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تالش را در دست گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تالش معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فرهاد دلق پوش، ضمن تبریک هفته وحدت و قدردانی از تلاش های آقای موسوی، مسوول سابق اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تالش و از رئیس جدید خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت های شهرستان در جهت توسعه اقتصادی، بویژه در حوزه های صنفی، صنعتی و معدنی با بکارگیری نخبگان در قالب تشکیل اتاق فکر شد.

وی همچنین از زحمات و استقبال فرماندار شهرستان تالش به جهت انتخاب یک بانو به عنوان رئیس اداره شهرستان تشکر نمود و اظهار داشت: حضرت امام می فرمایند مرد از دامن زن به معراج می رود لذا همراهی و تعامل با بانوان در عرصه های مدیریتی در جامعه باید افزایش یابد و از طرفی تکلیف بانوان نیز بسیار سنگین و حساس می شود و از طرفی دیگر رسالت ما هم بیشتر می شود که بتوانیم ظرفیت خود را نسبت به بانوان فعال استان ارتقاء دهیم و لازم است تعهد و تعصب همگام با وحدت بیشتر گردد.

ایشان همچنین شهرستان تالش را به عنوان نماد هفته وحدت و روابط حسنه مذاهب اسلامی نظیر شیعه و سنی برشمرد و عنوان نمود: تالش با تاریخ دیرینه خود از تمدن کادوسیان گرفته تاکنون با ریشه تاریخی و مذهبی غنی و با جغرافیای بزرگ که یک چهارم استان را قوم تالش در بر گرفته است سردمدار انسجام و وحدت قومی و مذهبی می باشد.

رئیس سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تدوین بسته ای برای توسعه صنعتی و معدنی به کمک سایر نخبگان شهرستان تالش را ضروری دانست و خطاب به رییس جدید اداره شهرستان گفت: در راستای سیاست های قانونی و اهداف وزارتخانه بایستی به نحوی عمل نماییم که انشاءا... در تالش سربلند باشیم.

در پایان این مراسم مریم بابایی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تالش نیز ضمن ارائه گزارش از وضعیت شهرستان و از حسن نظر مسئولان شهرستان و همکاری های صورت گرفته، تشکر نمودند.

وی ادامه داد: با توجه یه اینکه در نظر داریم تفویض اختیارها در ادارات شهرستانها زیاد شود، انتظار داریم خدمات به نحو مطلوب تری به متقاضیان در شهرستانها ارائه شود. ایشان با بهره گیری از کلام خداوند که در قرآن فرموده سرنوشت قومی تغییر نمی کند مگر اینکه خود آنها بخواهند، گفت: یقیناً تلاش و کوشش مضاعف، باعث تحول و رونق اقتصادی شهرستان تالش خواهد شد.

هم اکنون شهرستان تالش دارای دو شهرک صنعتی کشلی و خاله سرا  با استقرار 107 واحد صنعتی می باشد که 70 واحد آن مشغول تولید انواع پالت های چوبی می باشند و همچنین دارای 15 معدن فعال و 8348 واحد صنفی دارای پروانه در شهرستان تالش فعالیت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه