English

مدیر مجموعه فود کورت گاچ:

نخستین مجموعه فود کورت گاچ شرق کشور در مشهد افتتاح می‌شود

همزمان با سالروز میلاد فرخنده حضرت محمدمصطفی(ص) و حضرت امام جعفرصادق(ع)، نخستین مجموعه فود کورت گاچ شرق کشور در مشهد افتتاح می‌شود.

نخستین مجموعه فود کورت گاچ شرق کشور در مشهد افتتاح می‌شود

حمید رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج، اظهار داشت: مجموعه فود کورت گاچ (گروه آشپزی چند ملیتی ((گاچ)) برای نخستین بار در شرق کشور با بیش از 200 نوع تنوع غذایی کشورهای مختلف در امر صنعت غذا فعالیت می‌کند.

وی افزود: این واحد صنعتی غذایی در مدت زمان 3 ماه و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان ساخته شد و در ساعت 19 روز چهارشنبه 15 آذر ماه 96 و همزمان با سالروز میلاد فرخنده رئیس مکتب نبوی، حضرت محمدمصطفی(ص) و رئیس مذهب جعفری، حضرت امام جعفرصادق(ع) و با حضور مسئولان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی افتتاح می‌شود.

تولیدکننده برتر صنعت غذا با بیان اینکه مجموعه فود کورت گاچ در خیام 10، نبش گلایل 2 واقع شده است، خاطرنشان کرد: در این مجموعه 50 اشتغال مستقیم برای سرپرستان خانوار ایجاد شده است و به ازای هر اشتغال مستقیم نیز بیش از 5 اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.

رجایی با بیان اینکه در این واحد عرضه غذا از مواد 100 درصد ایرانی استفاده شده است، تصریح کرد: در این مجموعه اجرای فرموده مقام معظم رهبری در امر استفاده از محصولات تولید داخل و حمایت از تولیدکننده داخلی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: در این رستوران انواع غذاهای داخلی و خارجی با طعم‌های و سلایق مختلف عرضه می‌شود و ظرفیت پذیرایی از 400 نفر در فضای 1200 متری مجموعه فود کورت گاچ که به‌صورت سنتی طراحی شده فراهم است.

مدیر مجموعه فود کورت گاچ بیان کرد: فود کورت‌های فست فودی در سطح کشور زیاد است، اما ما نخستین مجموعه‌ای هستیم که اقدام به طبخ و عرضه غذای فانتزی کرده‌ایم و رنج قیمتی غذاهای قابل عرضه هم از 8 تا 88 هزار تومان بوده است و حتی پائین‌تر از نرخ‌های مصوب عرضه می‌شود.

رجایی با تأکید بر اینکه در مجموعه فود کورت گاچ انواع غذاها و فست فودهای ایرانی، هندی، مراکشی، لبنانی، ترکی، ایتالیایی، فرانسوی، روسی و دیگر کشورها عرضه می‌شود، گفت: قبل از شروع کار رسمی این مجموعه فعالیت تستی و آزمایشی را داشتیم که با رضایتمندی 95 درصدی مخاطبان همراه بود و این امید را داریم که این عدد پس از فعالیت رسمی این مجموعه بیش از این میزان باشد.

وی در پایان اعتماد مردمی را به عنوان مهمترین عامل در موفقیت هر مجموعه فعال بیان کرد و افزود: از مسئولان و بازرسان نظارتی اصناف، بهداشت، صنعت و تعزیرات حکومتی درخواست داریم که نظارت‌های جدی‌تر و تخصصی‌تری را از مجموعه‌های فعال در صنعت غذا داشته باشند و اجازه ندهند که موج بی‌اعتمادی در مردم ایجاد شود، زیرا با اعلام یک تخلف، موج منفی آن به سایر مجموعه‌های فعال و حتی واحدهای موفق سرایت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • میثاق

    سایت خوبی دارید امیدوارم که موفق باشید

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی