English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خبر داد

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از انهدام باند سارقان حرفه ای اماکن خصوصی و اعتراف آنان به 35 فقره سرقت به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ رجبعلی مختاری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان شاهین شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام با انجام تحقیقات گسترده و تقویت گشت های انتظامی دو سارق حرفه ای اماکن خصوصی توسط مأموران واحد گشت انتظامی این فرماندهی شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: با دستگیری سارقان و با اعترافات آنان دو مالخر اموال مسروقه که با این افراد همکاری می کردند نیز در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ مختاری اظهار داشت: سارقان به 35 فقره سرقت به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال از اماکن خصوصی شهرستان از جمله سرقت کابل برق از چاه های کشاورزی ، سرقت آهن آلات ، مس و کابل های مسی ازکارخانجات و کارگاه های متروکه، سرقت میلگرد و خاموت سیم برق و سرقت شیر آلات ساختمانی از داخل منازل نیمه ساز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شاهین شهر گفت: در این رابطه بخشی از اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان کشف و به مالباختگان بازگردانده شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: 4 متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی منتقل و با قرار صادره روانه زندان شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه