English

همکاری دو سویه حمایت از سرمایه گذاران منطقه آزاد بندرانزلی و تامین اجتماعی گیلان بررسی شد

در راستای تقویت تعاملات با شرکای اجتماعی، مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان و هیأت همراه ضمن دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد بندرانزلی، طی نشستی به بحث و گفتگو درخصوص مصادیق کاری این حوزه با محوریت وضعیت پرداخت حق بیمه پروژه های جاری پرداختند.

همکاری دو سویه حمایت از سرمایه گذاران منطقه آزاد بندرانزلی و تامین اجتماعی گیلان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با بیان خدمات و برنامه های نوین سازمان درعرصه های غیرحضوری، بر صیانت از نیروهای کار شاغل و سرمایه گذاری های صورت گرفته در این منطقه تاکید نموده و تامین منابع مناسب از طریق انجام تکالیف قانونی کارفرمایان را برای تحقق اهداف تعهداتی تامین اجتماعی الزامی برشمرد.

مسرور مدیرعامل منطقه آزاد بندرانزلی نیز طی سخنانی با تاکید بر افزایش حجم امور این مجموعه و توسعه زیرساختها و افزایش پیمان ها و تعداد کارگاه ها و بیمه شدگان، خواستار تقویت شعبه اقماری تامین اجتماعی و تنوع خدمات ارائه شده گردید.

در این دیدار ضمن اشاره بر تداوم راهکارهای خوب و همکاری های دو سویه، از منطقه آزاد به عنوان فرصتی مناسب جهت توسعه استان یاد شده و بر ضرورت توجه ویژه و نگاه متفاوت به فعالیت های اقتصادی منطقه بمنظور حمایت از سرمایه گذاران تاکید شد.

رسیدگی به امور پیمانکاران ومتولیان امور اجرایی در کارگاههای ساختمانی منطقه در پروژه های در حال احداث وتعیین تکلیف محاسبات حق بیمه از محل ١٥ درصد عوارض از جمله اساسی ترین موضوعات نقد شده دراین مذاکرات بود.

در ادامه این نشست مدیرکل استان ضمن بازدید از شعبه اقماری فعال در این مجموعه با همکاران دیدار نمود.

مدیرکل استان در این بازدید با تاکید بر ضرورت درک متقابل بین صف و ستاد با تشریح نقش و مسوولیت هر فرد، خواستار استفاده مطلوب از بستر و فرصت موجود در منطقه آزاد گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه