English

فرماندار بندرانزلی:

کانون، توسعه‌گرا و تحول‌آفرین است

فرماندار شهرستان بندرانزلی با اشاره به اثر‌بخشی فعالیت‌های کانون پرورش فکری در حوزه‌ فرهنگ، بر ضرورت حمایت از نگاه تحول‌آفرین و برنامه‌های توسعه‌گرایانه آن تاکید‌کرد.

کانون، توسعه‌گرا و تحول‌آفرین است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، میرشمس مومنی زاده در دیدار با مدیر‌کل کانون استان گیلان که به منظور نیاز‌سنجی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرستان درجهت توسعه‌ی فعالیت‌های فرهنگی صورت‌گرفت، اظهارداشت: به کار فرهنگی در تمامی سطوح و طبقات اعتقاد داریم و در این مسیر از فعالیت‌های هدف‌مند کانون پرورش فکری حمایت می کنیم.

فرماندار انزلی، آگاه‌سازی و ارتقای توان‌مندی‌های نسل کودک و نوجوان را لازمه‌ی توسعه‌ی همه‌جانبه عنوان‌کرد و گفت: درجامعه اسلامی چنان‌چه بخواهیم برای پرورش حس دینی و انتقال آموزه‌های متناسب با موازین اسلامی تلاش‌ کنیم، می بایست آینده‌سازان را به عنوان نخستین اولویت مد نظر قراردهیم.

وی افزود: شخصیت هرانسان در کودکی و نوجوانی شکل می گیرد و از این رو می بایست   با توجه ویژه به نیاز‌های این نسل برنامه‌ریزی کرده و در جهت پایدار‌سازی آموزش‌ها در جامعه گام‌برداریم.   

تاکید براهمیت، به‌سازی فضا‌های آموزشی و هم‌چنین ضرورت تجهیز مراکز فرهنگی هنری از دیگر محور‌های سخنان مومنی زاده طی این نشست بود و وی ضمن ابراز علاقه‌مندی به حضور در فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون شماره 1 و 2 بندر‌انزلی، از افزایش همکاری‌های متقابل استقبال‌کرد.

مدیر‌کل کانون استان گیلان نیز طی این دیدار که درمحل فرماندار شهرستان بندرانزلی صورت‌گرفت، ضمن قدردانی از نگاه ویژه ‌فرماندار به حوزه‌ فرهنگ گفت: توسعه‌ی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، نیازمند توسعه فرهنگی است و در این میان هم‌گرایی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی می تواند تاثیر‌گذار باشد.

اسفندیار ضیائی پیشینه و جایگاه کانون درمیان خانواده‌ها را مورد توجه قرار داد و با بیان این‌که اعتماد مردم اساس هرفعالیت‌ فرهنگی است، تصریح‌کرد: چنان‌چه این باور، همراهی افزون‌تر دستگاه‌های اجرایی را به دنبال داشته‌باشد، در تحقق اهداف فرهنگی اثر‌ بخش‌خواهد بود.

اشاره به  نقش امنیت حاکم برجامعه درپیش‌برد برنامه‌های فرهنگی و هم‌چنین ضرورت برنامه‌محوری، دیگر بخش‌سخنان ضیائی محسوب‌ می‌شد و وی با مهم‌ توصیف‌کردن معرفی هرچه بیشتر کانون به جامعه افزود: تشکیل کمیته کودک و نوجوان در شهرستان‌ها نیز ازجمله برنامه‌های ثمر‌بخشی است که می تواند به تحقق اهداف کمک کند.

اشاره به ظرفیت‌های گسترده کانون و هم‌چنین گستره‌ی فعالیت‌های این مجموعه‌ی فرهنگی ازدیگر محور‌های سخنان اسفندیارضیائی بود و وی با مهم ارزیابی‌کردن افزایش‌ فضا‌های آموزشی، تجهیز و به‌سازی مراکز فرهنگی هنری گفت: این امربه یقین در ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های کانون تاثیر‌گذارخواهد‌بود.

بازدید مسوولان کانون از مرکز فرهنگی هنری شماره 1 کانون بندرانزلی و هم‌چنین حضور در غرفه دست‌آورد‌های اعضا و مربیان کانون شماره 2 این شهرستان در نمایشگاه هفته پژوهش و فن‌آوری، بخش پایانی برنامه‌های این روز به شمار می‌رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه