English

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان؛

عمده زحمات هیات ها و فدراسیون های ورزشی بر دوش کمیته هاست

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی در جلسه هم اندیشی کمیته های بانوان و آقایان این هیات برنقش مهم این بخش ها در پیشبرد اهداف فدراسیون ها و هیات های ورزشی تاکید کرد.

عمده زحمات هیات ها و فدراسیون های ورزشی بر دوش کمیته هاست

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، حسین محمودی در نشست هم اندیشی کمیته های مختلف هیات در دو بخش بانوان و آقایان گفت: عمده فعالیتهای هیات ها و فدراسیون های کشور بر با زحمات بدون چشم داشت کمیته های مختلف زیر مجموعه در هیاتهای ورزشی پیش می رود.

وی با تاکید بر لزوم جدیت کمیته های مختلف هیات در حوزه های فعالیتی خود عنوان کرد: هر چند منابع مالی محدود، پاسخگو تلاش های ارزشمند مسئولان متخصص کمیته های مختلف هیات نیست ولی جدیت این بخش ها در حوزه های فعالیتی و حضور پررنگ و فعالیت مستمر آنها، رشد و توسعه رشته های تحت پوشش را در پی خواهد داشت.

وی به لزوم برگزاری جلسات مشترک و متداوم بین کمیته های بانوان و آقایان هیات تاکید و ادامه داد: قطعا اینگونه هم اندیشی ها باعث انتقال تجربیات دست اندکاران هر دو حوزه در بخش های فعالیتی مختلف و پیشبرد هرچه بهتر برنامه ها و اهداف هیات خواهد شد.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی اظهار کرد: به طور معمول با توجه به فعالیت و استقبال بیشتر آقایان از ورزشهای رزمی، رشته ها و کمیته های تحت پوشش هیاتها در این بخش نسبت به بانوان از ساماندهی و انسجام بیشتری برخوردار است ولی میتوانیم با برنامه ریزی، تلاش و همکاری این دوبخش در هیات استان پویایی کمیته بانوان را نیز به سطح مطلوب برسانیم.

وی تاکید کرد: با توجه به پیش رو بودن مسابقات قهرمانی جودو بزرگسالان کشور در دوبخش بانوان و آقایان در بهشهر مازندران باید تلاش کمیته های هیات در جهت حضور قدرتمند نمایندگان استان در این رقابتها و دفاع از جایگاه جودو استان متمرکز شود.

محمودی خاطرنشان کرد: بکار گیری مشوق برای توسعه بخش کاتا، لزوم آشنایی کادر اجرایی و آموزشی هیات با حقوق ورزشی و استانداردسازی هرچه بیشتر در برگزاری مسابقات نیز از جمله موضوعات مهمی است که باید در دستور کار کمیته ها مربوطه قرار بگیرد تا با سرعت و قوت بیشتری در جهت تقویت این بخش ها گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه