English

رئیس دومین همایش چکش زرین عدالت:

ایجاد پیوندی گسترده میان مردم و جامعه حقوقی کشور از اهداف همایش چکش زرین عدالت است

رئیس دومین همایش چکش زرین عدالت در مراسم رونمایی از پوستر این رویداد جامعه حقوقی گفت: ایجاد پیوندی گسترده میان مردم و جامعه حقوقی کشوراز اهداف همایش چکش زرین عدالت است.

ایجاد پیوندی گسترده میان مردم و جامعه حقوقی کشور از اهداف همایش چکش زرین عدالت است

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، مجید قاضی زاده در مراسم رونمایی از پوستر این رویداد، هدف اصلی از برگزاری این همایش، را ایجاد پیوندی گسترده میان عموم مردم و جامعه حقوقی کشور دانست و اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدوارم  که دستاورد این همایش بتواند به حل معضلات حقوقی جامعه کمک کند.

وی ضمن اشاره به برنامه های این همایش گفت: تقدیر از مشاهیر و چهره های برجسته حقوقی به احیای سنت تقدیر از مفاخر، ارتقای فرهنگ حقوقی و گسترش داددوستی کمک می  کند  و اهدای چکش زرین عدالت همچنین می تواند توجه آحاد جامعه را نسبت به بسط مسائل حقوقی و اهتمام ویژه به حقوق شهروندی با نگاه کاهش معضلات اجتماعی جلب کند.

قاضی زاده، در زمینه  تقدیر از چهره های حقوقی این همایش افزود: در تلاش هستیم علاوه بر اعلام چهره حقوقی برتر سال، از چهره های ماندگار در عرصه وکالت، قضاوت، سردفتری، مشاوران حقوقی در نهادهای اجرایی نیز تقدیر کرده و خدمات آنان را به مردم و جامعه حقوقی کشور معرفی کنیم.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه سالانه بیش از 15 میلیون پرونده وارد دستگاه قضایی می شود و هر پرونده حداقل دو نفر و خانواده ایشان را بعنوان طرفین دعوی متاثر می سازد، گفت: کاهش این آمار مستلزم همکاری هدفمند و ساختاری مراکز دولتی و خصوصی به منظور افزایش بهداشت حقوقی و پیشگیری از مشکلات قضایی می باشد.

همچنین سعید حقیقی، دبیردومین همایش چکش زرین عدالت نیز اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با غنا بخشیدن به حوزه های محتوایی و علمی همایش، نظم بیشتری به فعالیت اعضای شورای مرکزی همایش چکش زرین عدالت ببخشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه