English

نمایشگاه کتاب چاپی در کتابخانه مرکزی آستان قدس برگزار شد

با آغاز هفتۀ وحدت، کتابخانۀ مرکزی آستان‌ قدس‌ رضوی مجموعه‌ای از کتب خود را با موضوع وحدت و تقریب مذاهب اسلامی به نمایش گذاشت.

نمایشگاه کتاب چاپی در کتابخانه مرکزی آستان قدس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، همزمان با آغاز هفتۀ وحدت، نمایشگاهی از کتب چاپی با موضوعاتی متنوع در حوزۀ وحدت و تقریب مذاهب در کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی برپا شد.

کارشناس نمایشگاه‌های این سازمان با اعلام این خبر اظهار داشت: در این نمایشگاه مجموعه‌ای از کتب موجود در این کتابخانه در موضوعات وحدت و تقریب مذاهب اسلامی، بیداری اسلامی و مواجهه با اختلافات، پیشوایان و طلایه‌داران تقریب، تنوع مذهبی و فرقه‌گرایی، بنیادگرایی اسلامی، همه‌گرایی در اسلام، جنبش‌های اسلامی معاصر و... در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

حسین مخبر، هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مخاطبان با کتب جدید و قدیم در این حوزه اعلام کرد و گفت: برخی از این کتب، مجموعه مقالات برگزیده را در برمی‌گیرد و برخی به قلم علما و بزرگان اسلامی است که در 6 ویترین به نمایش درآمده است.

گفتنی است که علاقه‌مندان می‌توانند در طول هفتۀ وحدت، از ساعت 7 تا 19 با مراجعه به کتابخانۀ مرکزی آستان‌قدس‌رضوی، از این نمایشگاه بازدید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه