English

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان خبر داد

کسب ۲ مدال نقره و یک برنز توسط ملی پوشان خراسان رضوی در رقابتهای جهانی کوراش

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از کسب 2 مدال نقره و یک برنز توسط کوراش کاران ملی پوش استان در رقابتهای جهانی ترکیه خبر داد

کسب 2 مدال نقره و یک برنز توسط ملی پوشان خراسان رضوی در رقابتهای جهانی کوراش

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، حسین محمودی گفت: دهمین دوره رقابتهای قهرمانی بزرگسالان کوراش جهان شب گذشته 12آذر ماه در شهر استانبول کشور ترکیه به پایان رسید.

وی با اشاره به حضورتیم ملی کوراش کشور با دو کوارش کار در هر وزن این رقابتها، افزود: تقریبا نیمی از اعضای تیم ملی کشور را کوراشکاران خراسان رضوی تشکیل می دادند که با حمایت مجموعه گردشگری چالیدره طرقبه به رقابتهای جهانی ترکیه اعزام شده بودند.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی به نتایج ارزشمند کوراش کاران ملی پوش استان در این رقابتها اشاره کرد و ادامه داد: جعفر پهلوانی ملی پوش مشهدی وزن به اضافه 100کیلوگرم در گام نخست حریفی از آفریقای جنوبی را شکست داد و در ادامه نمایندگان تایپه و اکراین و بعد از آن حریف یونانی خود را مغلوب کرد و با قبول شکست در فینال، به نشان نقره دست یافت.

وی بیان کرد: قنبرعلی قنبری نماینده وزن منهای 60کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست نماینده تاجیکستان را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر حریف ازبک به نیمه نهایی رسید.، وی با پیروزی برابر کوراش کار ترکمن فینالیست شد و با قبول شکست مقابل نماینده ازبک ها به نشان نقره جهان دست یافت.

محمودی گفت: مجتبی زمانی دیگر نماینده  کشورمان از خراسان رضوی در جدول وزن منهای 90 کیلوگرم در دور اول با قرعه استراحت مواجه شد  ودر دور دوم حریفی از کشور مالدینی را شکست داد، پس از پیروزی برابر حریفی از ترکیه و قبول شکست برابر نماینده ازبکها به نشان برنزجهانی دست یافت.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: در وزن منهای 73 کیلوگرم نیز امید تیزتک  دیگر کوراش کار ملی پوش استان در دور نخست مقابل حریفی از ترکمنستان شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

وی اظهار کرد: مصطفی اسکندری دیگر ملی پوش خراسان رضوی نیز در وزن منهای 81 کیلوگرم رقابتهای جهانی کوراش ترکیه، پس از پیروزی برابر نمایندگان اوکراین و هند و قبول شکست برابر حریفی از ترکمنستان حذف شد؛ در وزن منهای 100کیلوگرم این رقابتها نیز مجتبی نیک بین کوراش کار مشهدی تیم کشورمان در دور نخست حریف  ترکیه ای خود را از پیش رو برداشت و در ادامه با قبول شکست برابر نماینده ازبکها از رسیدن به مدال بازماند.

محمودی با اشاره به هدایت تیم ملی توسط خسرو دلیر مسوول کمیته کوراش هیات استان به عنوان سرمربی و علی معلومات مربی ارزنده چنارانی این تیم به عنوان نمایگان استان در کادر فنی تیم کوراش کشورمان افزود: مجتبی توکلی داور مسوول کیمته داوران هیات نیز به عنوان تنها داور بین المللی کشور در این رقابتها قضاوت کرد.

وی خاطرنشان کرد: علی قلی پور ملی پوش مشهدی وزن 60 کیلوگرم کوراش کشور نیزمتاسفانه به دلیل عدم انجام اقدامات و ارائه مدارک لازم برای اخذ مجوزخروج از کشور، نتوانست در این رقابتها حاضر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه