English

فرماندار بندرعباس:

رفع موانع تولید در اولویت کاری دستگاه های اجرایی استان باشد

فرماندار بندرعباس تاکید کرد: دستگاه هایی که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مصوباتی داشته اند، کمک کنند تا وضعیت اقتصادی و مسائل تولیدی استان بهبود پیدا کند.

رفع موانع تولید در اولویت کاری دستگاه های اجرایی استان باشد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فرمانداری شهرستان بندرعباس، احمد پویافر با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری  اظهار داشت: رفع موانع موجود در بخش تولید مقدمه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: دستگاه هایی که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مصوباتی داشته اند، کمک کنند تا وضعیت اقتصادی و مسائل تولیدی استان بهبود پیدا کند.

وی بیان داشت: اولویت امروز در جامعه، اقتصاد، رفع موانع تولید،معیشت مردم،رفع بیکاری و ایجاد اشتغال است و این کار در خلع صورت نمی گیرد مگر اینکه با تلاش و پشتکار مدیران انجام شود.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: تلاش برای رفع بیکاری و بهبود وضعیت اقتصادی بایستی با شتاب بیشتری صورت گیرد و اشتغال و کار آفرینی به فرهنگ تبدیل شود ، عمل خیر در جامعه مورد احترام و تکریم قرار گیرد و موانع تولید و کارآفرینی رفع شود.

پویافر در پایان گفت: مهمترین وظیفه این کارگروه رفع موانع تولید و حمایت از آن است و ضروریست دستگاههای اجرایی با تدبیر و چاره اندیشی موانع را از مقابل سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی بردارند تا این امر موجب رونق تولید در استان و شهرستان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه