English

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

بازنشسته شدن ۱۰ هزار نفر نیروی امور تربیتی تا سه سال آینده

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش گفت: تا سه سال آینده از 40 هزار نیروی امور تربیتی رسمی و غیر رسمی حدود 10 هزار نفر بازنشسته خواهند شد.

بازنشسته شدن 10 هزار نفر نیروی امور تربیتی تا سه سال آینده

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، مسعود شکوهی در آیین افتتاحیه نشست آموزشی – تخصصی روسای ادارات امور تربیتی آموزش و پرورش استان های سراسر کشور که در سنندج در حال برگزاری است، موضوع تربیت را دغدغه حکومت ها دانست و با بیان اینکه اهمیت و جایگاه تربیت فراتر از اداره امور تربیتی در آموزش و پرورش می باشد، اظهارکرد: باید همه بخش های حاکمیتی در این موضوع ورود پیدا کنند تا بتوانیم انسان به تمام معنا تربیت کنیم.

وی افزود: دغدغه تربیت قابل انکار نیست و هیچ موضوعی به اندازه تربیت در نظام تعلیم و تربیت حائز اهمیت نیست.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کار در حوزه امور تربیتی سخت و طاقت فرساست و همه متولیان باید در این زمینه آمادگی لازم را داشته باشند، عنوان کرد: همه ما در نظام تعلیم و تربیت به دنبال تربیت صحیح و سالم یک انسان به تمام معنا هستیم.

وی توانمندسازی و ساماندهی نیروی انسانی را دو اقدام ارزشمند در حوزه امور تربیتی عنوان کرد و گفت: سیستم نیروی انسانی، آمار و اطلاعات در این حوزه دقیق و قابل اتکا بوده و نیروهای غیر تخصصی از حوزه امور تربیتی خارج شده اند.

شکوهی با بیان اینکه محور برنامه های اداره کل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش در چارچوب سیاست ها و برنامه هایی اجرایی خواهد شد؛ تحول در ساختار و روش های مدیریتی بر اساس اسناد بالادستی، توجه به تنوع بومی، ارتقای سطح مهارت های حرفه ای و تخصصی معاونین و مربیان پرورشی و تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی را از اهم این سیاست ها برشمرد.

وی همچنین به بیان ماموریت های اداره کل امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش پرداخت و تحکیم ساحت های اعتقادی و اخلاقی، ارتقای سطح علمی معاونین و مربیان پرورشی، حاکمیت رویکرد تربیتی و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش را از مهم ترین این ماموریت ها عنوان کرد.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از تخصیص نیروی انسانی حوزه امور تربیتی به کمیته برنامه ریزی استان ها خبر داد و خاطرنشان کرد: تا سه سال آینده از 40 هزار نیروی امور تربیتی رسمی و غیر رسمی حدود 10 هزار نفر بازنشسته خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه