English

مشاور وزیر نیرو در امور مذهبی و فرهنگی:

توجه به مسائل فرهنگی و مذهبی در افزایش سلامت کاری سازمان موثر است

مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی و مذهبی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان رشد فرهنگی و توجه بیشتر سازمان در امور مذهبی را عامل موثر در افزایش سلامت کاری کارکنان و سازمان دانست.

توجه به مسائل فرهنگی و مذهبی در افزایش سلامت کاری سازمان موثر است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، حجت الاسلام یزدان پرست گفت: اگر در سازمانی کارکنان دارای تقوای الهی باشند و در انجام امور رضایت خدا و مردم را در مد نظر قرار دهند  قطعا بازده کاری بالاتر است و فعالیت های سازمان با سلامت کاری بیشتری پیش خواهد رفت.

یزدان پرست افزود: خوشبختانه بنای وزارت نیرو از ابتدا به کارگیری نیروهای متخصص با دانش در حوزه های آب و برق بوده است و در سال های بعد از انقلاب در همه دولت ها افرادی که در این وزارتخانه به کار گرفته شده اند، علاوه بر تخصص و دانش فراوان به دور از حاشیه و سیاسی کاری و نیز با رعایت مسائل فرهنگی و دینی در خدمت مردم بوده اند و شخص وزیر همواره پیگیر پیشبرد برنامه های فرهنگی وزارتخانه بوده است.

در ادامه این  نشست نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر نقش مهم آب و برق در توسعه استان تأکید کرد و گفت: باید زمینه ای فراهم شود که این دو نعمت مهم و حیاتی که در استان به وفور وجود دارد در زمینه توسعه، آبادانی و اشتغال و بهره وری بیشتر مصرف شود.

آیت الله حسینی شاهرودی افزود: در چند سال اخیر اقدامات خوبی در صنعت آب و برق به در زمینه مهار آبهای مرزی انجام شده است و انتظار می رود با برنامه ریزی درست زمینه انتقال مناسب آب و استفاده از آن برای توسعه کشاورزی فراهم شود.

در ادامه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با ارائه گزارشی از وضعیت صنعت برق استان گفت: خوشبختانه در سال جاری با تلاش و همت مجموعه همکاران و عموم مشترکین علیرغم تنگناهای مالی خاموشی قابل ملاحظه ای که ناشی از کمبود انرژی باشد در استان اتفاق نیفتاده است.

محمد مصطفی نجفیان در ادامه به برگزاری سمینار مدیریت مصرف ویژه روحانیون قبل از ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با همکاری مرکز بزرگ اسلامی و دعوت حدود 100 نفر از ائمه جمعه مساجد بزرگ شهر سنندج سمینار آموزش مدیریت مصرف ویژه روحانیون معزز استان برگزار شد که خوشبختانه همکاری این عزیزان در طرح موضوعات مدیریت مصرف در مساجد و ارشاد و راهنمایی مردم تاثیر بسزایی در کاهش مصرف برق داشته است.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کردستان نیز توجه به آموزه های دینی و مذهبی را از عوامل مهم در فرهنگ سازی مدیریت مصرف آب بیان کرد و افزود: این موضوع در سالهای اخیر بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

اقبال شاه نظری در ادامه گزارشی از وضعیت آب استان ارائه کرد و از تعامل و همکاری روحانیون در بیان اهمیت آب در سخنرانی های مذهبی تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه