English

رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد:

اعزام هیئت تجاری کهگیلویه وبویراحمد به تانزانیا

رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه وبویراحمد از اعزام هیئت تجاری بازاریابی به کشور تانزانیا در بهمن‌ماه سال‌جاری خبر داد.

اعزام هیئت تجاری کهگیلویه وبویراحمد به تانزانیا

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، لهراسب باقری در جمع خبرنگاران موقعیت جغرافیایی خاص تانزانیا در منطقهٔ شرق آفریقا را حائز اهمیت توصیف کرد و گفت: اعزام این هیئت تجاری بازاریابی در راستای هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با سفارت جمهوری اسلامی ایران در تانزانیا و وزارت خارجه این کشور انجام خواهد شد.

وی با تشریح توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌های موردنیاز بازار کنیا و نیز اهمیت این حضور، اظهار داشت: این هیئت تجاری بازاریابی در زمینه‌های معدن و صنایع معدنی، مواد غذایی، ماشین‌آلات صنعتی، پتروشیمی، کفش، پوشاک، مصالح ساختمانی، لوازم‌خانگی، وسایل نقلیه، صنایع تبدیلی کشاورزی، دارو، تجهیزات پزشکی، منسوجات و خدمات فنی مهندسی و توسعه روابط بانکی به این کشور آفریقایی اعزام خواهد شد.

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه وبویراحمد بابیان اینکه این سفر فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌ها و محصولات استان است افزود: از همهٔ تجار، فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان، تعاونی‌های تولیدی و صاحبان صنایع برای شرکت در این هیئت دعوت می‌شود.

باقری اظهار داشت: فعالین اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد می‌توانند در این سفر با برقراری ارتباط با فعالان اقتصادی کشور تانزانیا محصولات خود را برای عرضه به بازارهای این کشور معرفی کنند.

این مسئول بابیان اینکه ثبت‌نام از متقاضیان تا پایان آذرماه انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا پایان آذرماه با مراجعه به اتاق تعاون استان کهگیلویه وبویراحمد نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه