English

در ششمین نشست شورای بانوان خیر سلامت استان مطرح شد

کمک ۸۰ میلیون ریالی بانوان خیر به زلزله‌زدگان غرب کشور/ سفر «دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور» به کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شورای مشارکت‌های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین همایش تجلیل از بانوان خیر سلامت در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود.

کمک 80 میلیون ریالی بانوان خیر به زلزله‌زدگان غرب کشور/ سفر «دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور» به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، شامگاه یکشنبه زینب قربانی در ششمین نشست شورای بانوان خیر سلامت استان که با حضور اعضای هیئت‌مدیره استان و بانوان عضو شورا در سالن مرکز بهداشت استان برگزار شد، اظهار کرد: اولین همایش تجلیل از بانوان خیر سلامت 18 اسفندماه در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود.

قربانی بابیان اینکه زنان در فعالیت‌های سیاسی و امور خیرین موفق بوده‌اند، گفت: با مشارکت هرچه بیشتر در مجامع اجتماعی ثابت کنیم، که توانمندی زنان برای توسعه و پیشرفت یک جامعه مؤثر است.

وی اظهار داشت: یکی از موانع دستیابی زنان به پست‌های مدیریتی حضور کم‌رنگ آنان در جامعه است، لذا با اعتماد بر نفس خود، مناصب مدیریتی را افزایش دهیم.

رئیس شورای مشارکت‌های مردمی زنان مجمع خیرین سلامت استان از سفر «حسین‌علی شهریاری» دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور در 23 آذرماه به استان خبر داد، و گفت: سفر دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور یک فرصت مناسب برای مطالبات زنان استان است.

قربانی بیان داشت: تاکنون بالغ‌بر 80 میلیون ریال از سوی مجمع خیرین سلامت استان برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور جمع‌آوری شد، که طی هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با این کمک‌های نقدی 2 کانکس به استان کرمانشاه ارسال می‌شود.

به گزارش موج، در این نشست دبیرخانه همایش تجلیل از بانوان خیر سلامت استان تشکیل شد، و به همایش و برنامه‌ریزی برای سفر «حسین‌علی شهریاری» دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور به استان پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه