English

تأمین نیازهای ارتباطی ایران‌خودروی کرمانشاه از طریق فیبر نوری

طی نشست مشترک مدیر و معاون شبکه مخابرات منطقه کرمانشاه با مدیرعامل ایران‌خودرو از مراحل مختلف خط تولید کارخانه مورد بازدید کرده و مزایای اجرای طرح فیبر نوری و استفاده از سرویس‌های جدید مخابراتی موردبررسی قرار گرفت.

تأمین نیازهای ارتباطی ایران‌خودروی کرمانشاه از طریق فیبر نوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در ادامه همکاری‌های مخابرات منطقه کرمانشاه با شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان در جهت ایجاد زیرساخت‌های مناسب ارتباطی، مهندس قبادیان از انعقاد قرارداد اجرای فیبر نوری شرکت ایران‌خودرو، نمایندگی کرمانشاه با مخابرات منطقه خبر داد.

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه ارائه سرویس‌های درخواستی با پهنای باند بالا را از ویژگی‌های طرح دانست و بیان داشت: ایجاد شبکه‌های backbone و زیرساختی جهت کمک به اجرای برنامه‌های توسعه صنایع زیربنایی و اشتغال استان از اهداف مهم شرکت مخابرات ایران و در اولویت برنامه‌های پنج‌ساله این شرکت است. وی گفت: در راستای تأمین نیازمندی‌های ارتباطی ایران‌خودروی کرمانشاه و واگذاری سرویس‌های جدید درخواستی این قرارداد منعقد گردید. وی هماهنگی به‌منظور رفع معارضین محلی و اخذ مجوز عبور فیبر نوری در حریم جاده را از تعهدات شرکت ایران‌خودرو و انجام عملیات کابل‌کشی فیبر نوری و ایجاد بستر مناسب و پایدار جهت تأمین سرویس‌های موردنیاز را جزو تعهدات مخابرات منطقه کرمانشاه دانست.

گفتنی است مخابرات کرمانشاه جزو استان‌های پیشتاز درزمینهٔ ارائه خدمات اینترنت مبتنی بر فیبر نوری درسته کشور است که این فنّاوری علاوه بر سرعت و کیفیت بالا، ازلحاظ هزینه نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی