English

رئیس شورای شهر گرگان

تسریع روند عبور و مرور در کمربندی گرگان

رئیس شورای شهر گرگان با بیان اینکه ۶۱ پروژه در گرگان در دست اجراست که ۱۲ مورد آن اجرا شده، گفت: نیاز است که محور کمربندی گرگان را برای عبور و مرور شهروندان تسریع کنیم.

تسریع روند عبور و مرور در کمربندی گرگان

به گزارش خبرگزاری موج، فائزه عبدالهی صبح امروز در بیست و دومین جلسه صحن علنی شورای شهر گرگان به برگزاری جلسات غیرعلنی شورا اشاره کرد و اظهار داشت: جلساتی که بار مالی با تصمیم گیری‌های شورای شهر دربر داشته باشد را نمی توانیم علنی برگزار کنیم.

مجمع مشورتی روسای شوراهای مراکز استان‌های کشور

وی به برگزاری مجمع مشورتی روسای شوراهای مراکز استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: در این جلسه به موضوعات سازه‌های شهر گرگان اشاره کردم و اعتقاد دارم که مقاوم‌سازی سازه‌های ورزشی شهر گرگان باید مورد توجه  قرار گیرد.

رئیس شورای شهر گرگان ادامه داد: برخی از سازه‌هایی که در زمان بحران در شهر گرگان می‌تواند برای حفظ جان شهروندان تاثیرگذار باشد، خوب جانمایی نشده و موقعیت مناسبی ندارند.

عبدالهی افزود: با توجه به موقعیتی که شهر گرگان دارد نتوانستیم این شهر را خوب به مسافران و میهمانان معرفی کنیم و در حال حاضر نزدیک به 70 درصد مردم ایران شهرنشین و 40 میلیون  ایرانی در مراکز استان‌های کشور زندگی می‌کنند.

رئیس شورای شهر گرگان تاکید کرد: در مجمع مشورتی شوراهای مراکز استان‌های کشور به پیشگیری از بحران‌ها تاکید شد و در شهر گرگان نیز باید مدیریت قوی در بحران‌ها ایجاد شود.

عبدالهی با بیان اینکه نیاز است که کمربندی گرگان را برای عبور و مرور شهروندان تسریع کنیم، افزود: محور کمربندی گرگان اسمش کمربندی است اما جزئی از جاده‌های شهری گرگان به شمار می‌رود.

وی افزود: نیاز است که برای وضعیت ترافیکی موضوعاتی مانند چراغ راهنمایی و رانندگی و احداث پل و مسائل دیگر در شورای ترافیک مطرح شود.

حاج محمدعلی، معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک و سرپرست اداری و مالی شهرداری گرگان نیز در این جلسه اظهار داشت: احداث دیوارسنگی به همراه کف بند در رودخانه انجیراب را در محدوده سایت استانداری با مبلغ 6 میلیارد ریال دنبال می‌کنیم.

معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک و سرپرست اداری و مالی شهرداری گرگان گفت: یا باید نیترات را در میکروب‌شناسی شرق گرگان تحمل کنیم و یا اینکه پروژه‌ها را در راستای ایمنی مردم پیش ببریم.

حاج محمدعلی افزود: طرح پیاده روسازی خیابان ولی‌عصر از دیگر برنامه‌های ما است که 625 میلیون تومان اعتبار آن برآورد می‌شود و آگهی مناقصه آن به صورت عمومی برگزار می‌شود.

وی گفت: احداث دیواره سنگی ضلع شرقی و کف‌بندی رودخانه زیارت و استرآبادی با یک میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار از دیگر برنامه‌هایی است که در طرح‌های مدیریت شهری گرگان دنبال می‌کنیم.

معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک و سرپرست اداری و مالی شهرداری گرگان افزود: احداث مخزن 100 مترمکعبی در شهرک امام جهت آبیاری فضای سبز، طرح هدایت آبهای سطحی انتهای خیابان طالقانی چهارم، طرح زیباسازی و ساماندهی آب های سطحی خیابان نشاط، آبنمای ساختمان مرکزی شهرداری، توسعه و مرمت سالن ورزشی شادان، ساماندهی کوچه گلشهر 14 از  دیگر طرح‌های ما در شهر گرگان به شمار می‌رود.

حاج‌محمدعلی افزود: 61 پروژه در گرگان در دست اجرا است که 12 مورد آن اجرا شده است.

گفتنی است در این جلسه عنوان شد که فائزه عبدالهی، رئیس شورای شهر گرگان جزء مجمع مشورتی روسای شوراهای  شهرهای مراکز استان‌های کشور انتخاب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه