English

اجرا شدن مانور جستجو و نجات شهری با رویکرد زلزله در گرگان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: مانور "جستجو و نجات شهری با رویکرد زلزله" در مرکز استان گلستان اجرا شد.

اجرا شدن مانور جستجو و نجات شهری با رویکرد زلزله در گرگان

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا صیاد ظهر امروز در حاشیه مانور جستجو و نجات شهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور بازآموزی و توان‌افزایی نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر گلستان مانور جستجو و نجات شهری با رویکرد زلزله در گرگان برگزار شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: این مانور با رویکرد کشوری و با توجه به حوادث اخیر در غرب کشور با اهداف یاد شده برگزار شد که سرعت عمل و نحوه حضور و امدادرسانی تیم‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در این مانور 10 تیم عملیاتی آقایان و بانوان متشکل از تیم‌های ویژه و واکنش سریع با همکاری راهور گرگان، اورژانس و نیروی انتظامی حضور داشتند.

صیاد اظهار کرد: جمعیت هلال احمر اجرای آموزش‌های عمومی را مورد توجه قرار داده و در راستای سیاست‌های کارگروه امداد و نجات حرکت کرده و خوشبختانه تعامل بین دستگاهی برای موضوع امداد و نجات به خوبی در استان برقرار است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: استان گلستان استانی حادثه‌خیز است که بر روی یکی از گسل‌های فعال قرا گرفته و تنها در 6 ماه پایانی سال گذشته 90 پس‌لرزه را تجربه کردیم.

وی افزد: با توجه به این موضوع توجه به امر آموزش بسیار مهم است و جمعیت هلال احمر استان به عنوان یک عضو  کارگروه امداد و نجات مکاتبات خود را با دستگاه‌های اجرایی داشته و کار آموزش را به صورت جدی پیگیری می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی