English

در هشت‌ماهه سال جاری انجام شد؛

۷۱ درصد ترانزیت از مرز پرویزخان به صادرات غیر نفتی اختصاص داشته است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: ترانزیت 17 درصد از حجم کل کالا به داخل کشور در هشت‌ماهه‌ سال جاری در مرز پرویزخان انجام‌شده است.

71 درصد ترانزیت از مرز پرویزخان به صادرات غیر نفتی اختصاص داشته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن خسروانی گفت: مرز پرویزخان به‌ عنوان دومین مرز فعال کشور ترانزیت یک‌میلیون و 27 هزار و 253 تن کالا به داخل کشور را در سال جاری به خود اختصاص داده است.

وی افزود: پس از بندر شهید رجایی، مرزهای پرویزخان بازرگان و شهید باهنر به‌عنوان فعال‌ترین مرزهای کشور درزمینهٔ  ورود کالاهای ترانزیت، 71 درصد از حجم ترانزیت کل کشور به آن‌ها اختصاص دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مجموعاً 6 میلیون و 54 هزار و 740 تن کالا از 32 مرز فعال شامل 22 مرز زمینی و 10 مرز آبی در کشور ترانزیت شده است.

خسروانی گفت: طی هشت‌ماهه امسال مرز پرویزخان با جابجایی یک‌میلیون و 26 هزار و 391 تن کالا به بندر امام خمینی (ره) درزمینهٔ ی جابجایی کالا بیشترین حجم مسیرهای پرتردد را در بین مرزهای کشور به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: 71 درصد ترانزیت کالا مربوط به کالاهای غیرنفتی و 29 درصد دیگر متعلق به کالاهای نفتی است.

خسروانی در ادامه گفت: مازوت، برنج و قطعات اتومبیل عمده‌ترین کالاهای عبوری از مرزهای کشور هستند که مازوت بیشترین حجم جابجایی و ترانزیت کالا را داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه