English

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بندرعباس در منطقه یکم امامت

به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندرعباس برگزار شد.

برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بندرعباس در منطقه یکم امامت

به گزارش خبرگزاری موج، فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و مسئولان استانی برگزار شد، گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور مقتدر خود را فراتر از مدار ۱۰ درجه در آب‌های اقیانوس هند با هدف حفاظت از خطوط مواصلاتی کشتیرانی ایران و حاکمیت آبی ایران تقویت می‌کند.

ناخدا یکم عرشه مجتبی محمدی افزود: با عنایت به تدابیر فرماندهی کل قوا توسعه و پیشرفت شناور‌های سطحی و زیر سطحی، پروازی و عملیات ویژه و تفنگداران برای حضور راهبردی در آب‌های آزاد در دستور کار است.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز گفت: رمز صلابت و اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیروی از ارزش‌های الهی و توحیدی است.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی افزود: نیروی دریایی پس از انقلاب از وابستگی نظامی و امکاناتی به غربی‌ها خارج شد و اکنون در همه حوزه‌ها رو به پیشرفت است.

در پایان مراسم از یگان‌های نمونه و خانواده شهدای ناوچه سهند تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی