English

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

از پژوهشگران و فناوران حمایت می‌کنم

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: فضاهایی را برای حمایت از حوزه پژوهش و فناوری ایجاد می شود.

از پژوهشگران و فناوران حمایت می‌کنم

به گزارش خیرگزاری موج از یاسوج، قبل از ظهر امروز علی‌محمد احمدی در بازدید از نمایشگاه پژوهش و فناوری، ضمن تبریک هفته وحدت، میلاد ولی مکرم اسلام، روز دانشجو و هفته پژوهش، اظهار کرد: نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته ازنظر کمی و کیفی رشد قابل‌توجهی داشته و تلاش می‌کنیم که سال آینده این نمایشگاه ازنظر کمیت و کیفیت اقدامات بهتری صورت گیرد.

احمدی با اشاره به اینکه از این نمایشگاه‌ها انتظار نمایش نداریم، بیان کرد: توسعه و پیشرفت کشور در گروی نمایشگاه‌های پژوهش و فناوری است، لذا کشور نیاز به توسعه علمی و پژوهش دارد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اهمیت هفته پژوهش، تصریح کرد: هفته پژوهش، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز علمی و پژوهشی باید در استان تقویت شود.

وی بابیان اینکه به‌عنوان نماینده دولت از پژوهشگران و صنعت گران حمایت می‌کنم، گفت: به‌تدریج فضاهایی را ایجاد خواهیم کرد که به لحاظ اداری، سیاسی، اجتماعی و مالی از حوزه پژوهش استان حمایت شود، و همچنین بتوانیم در تراز هوش و استعداد فرزندان این استان و با تولیدات امیدبخش پژوهشگران این اقدامات کاربردی شود و در عمل به مرحله ظهور برسانیم.

به گزارش موج، غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در این نشست نیز گفت: نمایشگاه حوزه پژوهش، تحقیقات و فناوری باهمت استاندار کهگیلویه وبویراحمد و همه مسئولان استانی و با دست توانای کارشناسان، متخصصان و پژوهشگران و محققان استان در شهرستان استان تشکیل شد.

زارعی اظهار کرد: پژوهش و تحقیق مقدمهٔ هر موفقیت و هر فناوری است و نیاز امروز بشر نیازی شتابان است که توجه به علم و پژوهش برای همراهی این نیاز جدید یک امر واضحی است.

وی با بیان اینکه متوسط بهره هوشی ملت ایران از همه ملت‌های دنیا بالاتر است، گفت: بر اساس تحقیقات و پژوهش‌های انجام‌شده، متوسط بهره هوشی مردم استان از متوسط کشور هم بالاتر است که این ظرفیت انسانی و فکری برای توسعه و پیشرفت کشور ایران و استان نقش مؤثری ایفا کند.

زارعی اظهار داشت: حمایت‌ها و فراهم شدن زمینه‌های لازم با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر نوینی برای محققان و پژوهشگران و نیاز استان بگشاید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه