English

بهره برداری مجدد از ۴۸ واحد صنعتی راکد

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از بهره برداری مجدد 48 واحد صنعتی راکد در شهرکها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

بهره برداری مجدد از 48 واحد صنعتی راکد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی، "مجید علیخواه" اظهار کرد: با حمایت دولت تدبیر و امید از صنعت، اقدامات موثری در راستای رفع موانع تولید صنایع مختلف تولیدی و صنعتی انجام شده و 48 واحدصنعتی که قبلا بهره برداری شده بودند و به دلیل تامین مواد اولیه و نقدینگی تعطیل شده بودند مجدداً به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.

وی افزود: احیای مجدد این واحدها کمک بسیاری به رونق اقتصادی استان خواهد کرد و یکی از دغدغه های ما در نشست ها با مدیران واحدهای صنعتی بررسی مسائل مختلف آنها است که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح و انجام می شود.

علیخواه ادامه داد: از این تعداد 1 واحد در بخش نساجی، تعداد 2 واحد کانی غیرفلزی، تعداد 25 واحد فلزی، تعداد 7 واحد غذایی، تعداد 10 واحد شیمیایی، تعداد 1 واحد سلولزی و 2 واحد برق الکترونیک با مجوع اشتغال 900 نفر، به چرخه تولید بازگشتند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی با توجه به حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران خاطرنشان کرد:  برای ایجاد رونق بیشتر و هرچه بهتر درواحدهای صنعتی و تولیدی استان مشوقات و دستورالعمل های سازمان به صورت برنامه ریزی شده در حال انجام است تا واحدها از آنها استفاده و بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی