English

شهردار رشت:

تعصب به شهر بالاتر از تعصب به سازمان است

شهردار رشت در مراسم معارفه جمعی از مدیران شهرداری رشت با بیان اینکه تعصب به شهر بالاتر از تعصب به سازمان است، گفت: اگر احساس تعلق داریم باید اول به ایران، دوم به رشت و سوم به سازمان فکر کنیم و نباید هیچ وقت شهر را فدای سازمان کنیم.

تعصب به شهر بالاتر از تعصب به سازمان است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مسعود نصرتی افزود: باید از امکانات موجود حداکثر استفاده را بهره ببریم و برای توسعه شهر تلاش کنیم.

شهردار رشت گفت: سعی کردیم در انتصاب مدیران به تخصص، تجربه و توانایی افراد توجه کنیم و شهر به خدمت رسانی لحظه ای مدیران نیازمند است.

وی افزود: شهرداری رشت به مدیرانی نیازمند است که علاوه بر هنر مدیریت، تخصص کافی در حوزه مربوطه را نیز داشته باشند.

نصرتی پای کار بودن و حضور مستمر را ویژگی مهم مدیران برشمرد و گفت: مدیران متوسطی که پای کار هستند از مدیران بانبوغی که پای کار نیستند موفق تر هستند و مدیریت شهری به مدیری با حضور بالا و پای کار نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه با تمام توان سعی شد انتصاب مدیران براساس شایسته سالاری صورت گیرد ابراز داشت: در پست هایی از مدیران باتجربه استفاده کردیم که بتوانند مدیران جوانتر را مشاوره دهند.

نصرتی بیان داشت: عدم استفاده از مدیران باتجربه به ضعف تشکیلاتی ما برمی گردد زیرا زمان زیادی صرف شده و شهرداری هزینه زیادی انجام داده تا یک فرد دارای تجربه شود و باید شهر از هزینه هایی که انجام شده بهره گیرد.

شهردار رشت گفت: در برخی از پست های مدیریتی برای رفع کمبود مدیر و کارشناس مورد نیاز از کارگروه ها استفاده کنیم و به طور مثال در مناطق شهرداری نیازمندیم واحدهای حقوقی و املاک جداگانه ای داشته باشیم که اکنون دراختیار نداریم.

نصرتی با تاکید براینکه شهر قابلیت مکث ندارد تاکید کرد: ما باید خودمان را با شهر منطبق کنیم و انتظار نداشته باشیم شهر با ما منطبق شود و از هر ظرفیتی برای توسعه شهر باید استفاده کنیم.

 نصرتی با اشاره به یکی از استراتژی های انتخاب مدیران شهرداری اظهار کرد: در برخی از پست های مدیریتی از تجربیات مدیران دستگاه های اجرایی دیگر و شهرهای همجوار رشت بهره بردیم.

شهردار رشت با اشاره به اینکه تغییرات انجام شده براساس چشم اندازهای ترسیم شده انجام شد افزود: به عنوان مثال اگر مساله محیط زیست برای ما مدنظر است تیم مدیریتی تعریف شده قرار است براساس آن هدف حرکت کند و اگر مساله گردشگری، عمرانی و ...مدنظر است تیم مدیریتی براساس آن ویژگی ها خود را تجهیز می کند.

نصرتی با اشاره به اینکه تغییر و تحولات مدیریتی در شهرداری در روز ۱۱ آذر که برای گیلانی ها ارزشمند است انجام شد، گفت: باید با درایت، ابتکار، مجاهدت و سخت کوشی هم قسم شویم و وفاق داشته باشیم و میثاق امضا کنیم که قرار است جزو بهترین ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید با اتحاد و همدلی ثابت کنیم شهری داریم که آماده پذیرای سرمایه گذار است و می تواند سرمایه گذار در آن ورود کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه