English

مدیر املاک و حقوقی راه و شهرسازی گیلان خبر داد

رفع تصرف اراضی و املاک دولتی در شهرهای گیلان

مدیر املاک وحقوقی راه و شهرسازی گیلان از رفع تصرف املاک و اراضی دولتی در شهرهای آستارا و صومعه سرا و بندر انزلی طی روز های اخیر خبر داد.

رفع تصرف اراضی و املاک دولتی در شهرهای گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رسول حسین پور با اعلام این خبر گفت: 4924 متر از اراضی ملی در شهرستان آستارا با حضور نماینده اجرای احکام و عوامل اجرایی کلانتری مرکزی و یگان امداد نیروی انتظامی آستارا و یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن گیلان رفع تصرف شد.

وی افزود: این زمین توسط شخصی بوسیله سیم خاردار وسنگ بلوک در شهر آستارا روبروی دانشگاه آزاد تصرف شده بود که باتلاش کارشناسان و مشاوران حقوقی این اداره کل در محاکم قضایی و دفاع از حقوق دولت و برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با پدیده زمین‌خواری، رفع تصرف گردیده وبه بیت‌المال بازگردانده شد.

وی هم چنین از تحویل  بنای تصرفی به مساحت ۲۷۰ متر در آستارا خبر داد و گفت: طی محکومیت شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو دادگستری آستارا با نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان بنای تصرفی به مساحت ۲۷۰ متر بدون هیچ قید و شرطی تحویل گرفته شد.

حسین پور گفت: در شهرستان صومعه سرا نیز تحویل چهار واحد خانه سازمانی و در بندر انزلی یک واحد خانه سازمانی خلع ید شد.

مدیر املاک وحقوقی راه و شهرسازی گیلان با قدردانی ازهمکاری خوب دستگاه قضایی در دفاع از حقوق دولت گفت: کار  شناسایی و پی گیری حقوقی در جهت رفع تصرف اراضی دولتی به سرعت و با دقت در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه