English

در نشست بررسی و تعیین تکلیف آب زمین‌های زراعی مطرح شد

کمک ۵ میلیارد تومانی دولت به روستای مهریان/ اولویت دولت تدبیر، توسعه و آبادانی روستاها

فرماندار بویراحمد گفت: 5 میلیارد و 200 میلیون تومان طی چهار سال اخیر در دولت تدبیر به روستای مهریان تخصیص داده شد.

کمک 5 میلیارد تومانی دولت به روستای مهریان/ اولویت دولت تدبیر، توسعه و آبادانی روستاها

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، عصر امروز محمدکاظم نظری در نشست بررسی و تعیین تکلیف آب زمین‌های زراعی، اظهار کرد: اولویت اصلی مسئولین شهرستان، بررسی تأمین آب شرب مناطق مهریان، بلهزار، مادوان و روستاهای هم‌جوار آن است.

نظری بیان کرد: انتقال آب شرب به روستاهای هم‌جوار شهرستان بویراحمد ضروری است، لذا مردم مادوان و مهریان باید شرایط خشک‌سالی و کمبود آب شرب روستاهای هم‌جوار را لحاظ کنند و از کشت برخی محصولات کشاورزی جلوگیری کنند.

وی بابیان اینکه توسعه و آبادانی روستاها یکی از اولویت‌های اصلی دولت است، گفت: 5 میلیارد و 200 میلیون تومان طی چهار سال اخیر در دولت تدبیر به روستای مهریان تخصیص داده شد، و همچنین طرح‌ها و پروژه‌هایی در راستای توسعه این منطقه منعقدشده است.

داوود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه وبویراحمد در این نشست نیز گفت: برای بررسی مشکلات روستاها در سطح استان عملیات اجرایی صورت گرفت، و در راستای اصلاح و توسعه شبکه برق روستای مهریان، همزمان با ساخت‌وسازهای این منطقه اقداماتی صورت گرفته است.

سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد در این نشست نیز گفت: دولت تدبیر و امید برای تأمین آب و آب‌رسانی به منطقه‌های مهریان، بلهزار و مادوان خدمات ارزنده‌ای انجام‌داده است.

لدنی‌نژاد بابیان اینکه با تعیین طرح پروژه، هدف‌گذاری آب‌رسانی به مناطق موردنظر از طریق «تنگه کبوتری» با سازه آبگیری انجام می‌شود، گفت: 7 میلیارد و 500 میلیون تومان برای آب‌رسانی «تنگه کبوتری» به «تنگه دو آب» و پس‌ازآن به سمت مخزن اعتبار لازم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه