English

استاندار گیلان تاکید کرد؛

ضرورت جذب کامل اعتبارات یارانه ای برای استان در بخش اشتغال زایی

استاندار گیلان در کارگروه مشترک تسهیل و رفع موانع تولید و اشتغال و سرمایه گذاری بر ضرورت جذب کامل اعتبارات یارانه ای در نظر گرفته شده برای استان در بخش اشتغالزایی تاکید کرد و افزود : به هر میزانی که دستگاههای اجرایی و بانک ها بتوانند این اعتبارات را برای اشتغالزایی استان جذب کنند ، ظرفیت وجود دارد .

ضرورت جذب کامل اعتبارات یارانه ای برای استان در بخش اشتغال زایی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری در این نشست که عصر امروز در محل سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد، بر ضرورت تلاش بیشتر همگان در جهت رونق تولید استان تاکید کرد و افزود: باید در جهت رفع موانع و مشکلات واحدهای تولید از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نباشیم.

استاندار گیلان برگزاری مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اشتغال و سرمایه گذاری را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و افزود: در این نشست های مشترک می توان متقاضیان تسهیلات  که شرایط بهره گیری از طرح های اشتغالزایی نظیر طرح تکاپو را دارا هستند شناسایی و آنان را  به سمت استفاده از این تسهیلات سوق دهیم .

 سالاری بر ضرورت جذب کامل اعتبارات یارانه ای در نظر گرفته شده برای استان در بخش اشتغالزایی تاکید کرد و افزود: به هر میزانی که دستگاههای اجرایی و بانک ها بتوانند این اعتبارات را برای اشتغالزایی استان جذب کنند ظرفیت وجود دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش خرد گردشگری نیز می توان از تسهیلات اشتغال زایی روستایی بهره گیریم افزود: طرح های متنوع و متعددی با سقف و نرخ سود متفاوت تسهیلات در بخش اشتغال زایی وجود دارد که باید با  اطلاع رسانی صحیح به مردم آنان را از نحوه بهره گیری این طرح ها مطلع سازیم. 

در این نشست مشکلات چند واحد تولید بررسی و با دستور استاندار گیلان تصمیمات لازم در هر بخش اتخاذ شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی