English

توسط اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور اهواز صورت گرفت

ساخت برد فیدبک LVDT توربین راستون B۴۰۰۰

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور اهواز گفت: دانشگاه پیام نور اهواز در راستای شعار پژوهش تقاضا محور و مفید برای صنعت و تجارت اقدام به پژوهش کرده است.

ساخت برد فیدبک LVDT توربین راستون B4000

روح الله نخعی، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور اهواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج خوزستان، در خصوص دستاوردهای این دانشگاه در هفته پژوهش بیان داشت: رویکرد اصلی دستاوردهای پژوهشی این بوده است که تقاضا محور و مفید برای صنعت و تجارت باشد. در همین راستا دانشگاه پیام نور نیز در زمینه کنترل سیستم صنعتی و خانگی اقدام به ساخت سیستم مرصاد 1، مرصاد2 و مرصاد 3 کرده است.

این عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور اهواز در خصوص دستاورد پژوهش خود به نام برد فیدبک LVDT، توربین راستون B4000، بیان داشت: این برد یک برد قدیمی بوده است که یکی از توربین های صنعت نفت است و در سالهای بسیار دور توسط یک شرکت انگلیسی طراحی شده است با توجه به خرابی های مداوم برد و نبود مشابه داخلی و نیز با توجه به تحریم های ظالمانه این برد توسط اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور(روح الله نخعی و پیمان الماسی) باز طراحی همراه با ارتقای عملکرد گردیده است و هم اکنون نمونه ساخته شده آن بدون هیچ ایرادی و با بالاترین عملکرد در حال کار در توربین است.

نخعی که بیشتر دستاوردهای دانشگاه پیام نور در هفته پژوهش را به راهنمایی با دانشجویان خود پرداخته است، گفت: مهم ترین چالش اصلی در دانشگاه پیام نور و شاید در بیشتر سازمان و مراکز آموزشی ارتباط ضعیف صنایع با این مراکز است و تامین بودجه را مهم و کلیدی دانست چرا که موجب آسایش خاطر پژوهشگر بوده و کارایی بالای آن می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های خوب دانشگاه پیام نور اهواز در زمینه پژوهش و زیرساخت های آن به زودی مرکز رشد این دانشگاه که گام های اولیه آن برداشته شده است راه اندازی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه