English

رئیس دانشگاه پیام نور اهواز:

ارتباط صنعت و دانشگاه شرط لازم ورود علم به صنایع است

رئیس دانشگاه پیام نور اهواز گفت: علم در تولید و تحقق صنعت امکان پذیر نیست مگر آنکه از طریق ارتباط دانشگاه با مراکز صنعتی باشد.

ارتباط صنعت و دانشگاه شرط لازم ورود علم به صنایع است

کریم سواری رئیس دانشگاه پیام نور اهواز در حاشیه برگزاری هفته پژوهش خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج بیان کرد: دستاوردهای علمی در چنین نمایشگاه هایی به نمایش در می آید و ارتباط صنعت و دانشگاه حلقه مفقودی است که خوشبختانه در سالهای اخیر پیشرفت فراوانی داشته است.

سواری افزود: بسیاری از تقاضاهای موسسات تولیدی در سالهای اخیر از طریق دانشگاها رفع شده است و این نشان دهنده این است که علم در تولید و تحقق صنعت امکان پذیر نیست مگر آنکه از طریق ارتباط دانشگاه با مراکز صنعتی باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور اهواز عنوان کرد: برای پیشرفت و انگیزه دادن به پژوهشگران دانشگاه باید از کسانی که در این زمینه پیشرفت هایی داشته اند تجلیل و تشویق به عمل آید که در این میان نقش رسانه ها بسیار ارزنده و مهم است.

وی خاطرنشان کرد: در دانشگاه پیام نور اهواز به تربیت نیروی انسانی در  استان  به عنوان استانی صنعت محور در رشته هایی همچون مهندسی پزشکی، نساجی و صنایع که مستقیماً وارد صنعت و بازار کار می شوند، می پردازیم. همچنین در تلاش هستیم که بتوانیم رشته شیلات در دانشگاه پیام نور اهواز برای پرورش نیروی انسانی که با توجه به مستعد بودن منطقه خوزستان می توانیم به کار بگیریم. اقدامات لازم را انجام بدهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه