English

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهمئی مطرح کرد

محکومیت قصاب متخلف به جزای نقدی

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهمئی گفت: یکی از قصاب‌های متخلف شهرستان که اقدام به کشتار غیرمجاز می‌نمود به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

محکومیت قصاب متخلف به جزای نقدی

به گزارش خبرگزاری موج از بهمئی، محمدرضا علی پور،  با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو بازدیدهای مکرر از واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی، همکاران این اداره پس از مشاهده کشتار غیرمجاز و اعمال قانون، پرونده تخلف قصاب متخلف را به مراجع قضایی ارجاع دادند که قاضی پرونده با در نظر گرفتن اهمیت موضوع و سوابق مشارالیه، وی را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهمئی بیان کرد: یکی از قصاب‌های متخلف شهرستان که اقدام به کشتار غیرمجاز می‌کرد به پرداخت 10 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

علی پور تصریح کرد: علیرغم موارد مطروحه در جلسات مشترک باعرضه کنندگان فرآورده‌های خام دامی، تذکرات و شکایات متعدد، هنوز هم شاهد هستیم عده‌ای سودجو، صرفاً برای به دست آوردن سود بیشتر، سلامت عموم مردم را به خطر می‌اندازند و علی‌رغم تأکید دامپزشکی بر کشتار دام در کشتارگاه - به دلیل نگهداری لاشه‌های کشتار شده برای بی‌اثر شده عامل بیماری تب کریمه کنگو و تأمین شرایط بهداشتی کشتار، همچنان بر تخلف خود اصرار ورزیده و اقدام به کشتار دام خارج از کشتارگاه می‌کنند.

این مسوول در پایان ضمن تشکر از همکاری دستگاه قضایی در برخورد با تخلفات به عموم مردم توصیه کرد از خرید گوشت‌های فاقد لیبل و مهر بهداشتی دامپزشکی خودداری کرده و مراتب تخلفات بهداشتی حوزه دامپزشکی را به سامانه 1512 ارتباط مردمی دامپزشکی اطلاع دهند.

حکم پتک و جلالی ها- نزاع طایفه ای

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه