English

شهرک تخصصی امیدیه از دستگاه های اجرایی خوزستان استعلام های لازم را کسب کرد

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: به منظور احداث شهرک تخصصی صنایع میان دستی و پایین دستی پتروشیمی در امیدیه استعلام های لازم از 18 دستگاههای اجرایی اخذ شد.

شهرک تخصصی امیدیه از دستگاه های اجرایی خوزستان استعلام های لازم را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، اخلاق محمدیان در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان امیدیه بیان داشت: هیأت دولت ظرف مدت 6 ماه از ارسال لایحه احداث این شهرک در امیدیه، آن را تصویب کرد و این شهرک در زمینی به مساحت 3 هزار هکتار احداث خواهد شد.

محمدیان تصریح کرد: هماهنگی با دستگاه های اجرایی ذیربط برای احداث این شهرک، مکان یابی مناسب، عدم تعارض با محیط زیست و سایر حوزه ها و لزوم رعایت ضوابط و قوانینی که برای احداث یک شهرک تخصصی صنعتی وجود دارد در قالب برگزاری جلسات مختلف صورت گرفته است و توانسته ایم از 18 دستگاه اجرایی استان، استعلام های لازم را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: اسناد و مدارک در راستای اخذ تاییدیه کارگروه امور زیر بنایی که زیرمجموعه شورای برنامه ریزی استان می باشد به سازمان مسکن و شهرسازی خوزستان ارسال شده است و تخصیص زمین از اداره کل منابع طبیعی در دست پیگیری است. 

رئیس شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اذعان کرد: شرایط شهرک صنعتی امیدیه برای جذب سرمایه گذار را مناسب دانست و گفت: شهرک صنعتی امیدیه دارای مساحتی 50 هکتاری می باشد و تاکنون 80 قرارداد واگذاری زمین در آن منعقد و 24.6 هکتار از زمین های این شهرک به متقاضیان واگذار شده است، این شهرک دارای آب، برق، جاده دسترسی، مخابرات، گاز و سایر زیرساخت های مورد نیاز می باشد.

محمدیان حجم سرمایه گذاری انجام شده در شهرک صنعتی امیدیه را 73 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: 19 واحد در این شهرک به مرحله بهره برداری رسیده اند که 12 واحد از آنان فعال می باشد و برای 197 نفر ایجاد اشتغال صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه