English

مدیرکل راه آهن هرمزگان خبر داد

تخلیه و بارگیری بیش از ۱۲ میلیون تن انواع کالای تجاری در ۸ ماهه امسال

مدیرکل راه آهن هرمزگان از تخلیه و بارگیری بیش از 12 میلیون تن انواع محموله مواد معدنی و کالاهای تجاری در هشت ماهه امسال خبر داد.

تخلیه و بارگیری بیش از 12 میلیون تن انواع کالای تجاری در 8 ماهه امسال

 به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راه آهن هرمزگان، محمد پورفخری گفت: طی هشت ماهه گذشته در زمینه بارگیری 5 میلیون و 217هزار و 454 تن  انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری در مبادی ایستگاه های گل گهر، معدن گل گهر و بندرشهید رجایی بارگیری شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 18 درصد رشد را نشان می دهد.

وی افزود: در زمینه تخلیه نیز به میزان 7 میلیون و 761 هزار و 96 تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه شامل؛ پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس(بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد رشد داشته است.

پور فخری ادامه داد: در همین مدت، عملکرد راه آهن هرمزگان به میزان 12میلیون و 978 هزارو 550 تن کالا و محموله و مواد معدنی بوده که رشد 16درصدی را نشان داده و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان 5 میلیارد و 18میلیون و 953هزار و 404 تن کیلومتر شده که رشد17درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان میدهد.

مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: در این مدت عملکرد بندر شهید رجایی نیز 6 میلیون و 203هزار و 481 تن کالا بوده که رشد31درصدی حمل ریلی در بندر شهید رجایی را  شاهد بوده ایم و در زمینه حمل ریلی کانتینر نیز با حمل 67هزار 496 TEU، نسبت به مدت مشابه سال گذشته10درصد رشد داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه